וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בונים בית? אתם חייבים לחשוב על מיגון ואבטחה כבר בשלב התכנון

בשיתוף מוקד אמון, בשיתוף מוקד אמון

19.2.2019 / 11:22

מיגון נכון מתחיל בהתאמה של אמצעי המיגון והאבטחה השונים לסוג הבית, המיקום שלו, מיקום הפתחים, נקודות התורפה, צרכי המשפחה ואורח החיים שלה וכדי להתאים את הפתרון הטוב ביותר מומלץ לקבל חוות דעת מקצועית לתכנון מיועץ מיגון עוד בשלב התכנון

Family guide בשיתוף מוקד אמון

בשעה טובה החלטתם לבנות בית חדש! בשלב התכנון תצטרכו לקבל עשרות החלטות חשובות, אך אחת ההחלטות הכי חשובות שלא הרבה אנשים מקדישים לה תשומת לב היא מיגון ואבטחת הבית. אז מדוע זה קריטי לחשוב על מיגון עוד לפני שבנינו את הבית? התייעצנו עם קובי אוחיון, סמנכ"ל שיווק ומכירות במוקד אמון אשר מתמחה בתכנון והתקנת מערכות מיגון מתקדמות, שהסביר כי מיגון נכון מתחיל בהתאמה של אמצעי המיגון והאבטחה השונים לסוג הבית, המיקום שלו, מיקום הפתחים, נקודות התורפה, צרכי המשפחה ואורח החיים שלה וכדי להתאים את הפתרון הטוב ביותר מומלץ לקבל חוות דעת מקצועית לתכנון מיועץ מיגון עוד בשלב התכנון.

בשלב הראשון בוחרים את מערכת האזעקה המתאימה ביותר לתנאי השטח. עלות מערכת קווית היא בדרך כלל נמוכה יותר מאשר מערכת מיגון אלחוטית ואינה מצריכה תחזוקה שוטפת של החלפת סוללות. כאשר נמצאים בשלבי התכנון הראשוניים של הבית עם האדריכל, זה הזמן לקבל מיועץ המיגון הנחיות מדויקות להנחת כול התשתיות הנחוצות למערכות השונות על מנת שיהיו חלק מתכנית החשמל לביצוע, אשר תופק עם גמר התכנון ותחילת העבודות. הנחת תשתית המיגון נעשית בשלבים השונים של בניית הבית כדי שניתן יהיה להעביר את החיווט דרך צנרות תשתית ייעודיות. בשלבי עבודות הגמר, מותקנים אמצעי המיגון, המצלמות ומערכת התקשורת לבית ומחוברות למערכת הבקרה המרכזית. יחידות הקצה כוללות גלאים, יחידות הפעלה שונות, צופר, מצלמות וכל היחידות הנוספות שבחרתם לשלב. יתרון נוסף של בניית תשתית מיגון בבית עוד בשלב הבנייה היא שאם בעתיד תאלצו לתקן או שתרצו לשדרג את המערכת, החלפת המערכת או התקנת יחידות קצה חדישות יותר, הפעולה תהיה קלה ופשוטה במיוחד. בשלבי התכנון יקבע סוגי המיגון ומיקומם במבנה, מיגון פנימי, היקפי, משולב, סוג האינטרקום ופריסת מצלמות האבטחה.

גם כאן, תפקידו של יועץ המיגון הוא קריטי כיוון שהוא יכול לבנות עבורכם סל מוצרים ע"פ תקציב שהוגדר מראש. בשורה התחתונה? יש כיום בשוק עשרות פתרונות אבטחה ומיגון מתקדמים ובעזרת תכנון נכון ובזמן של תשתית המיגון נוכל להוסיף, לתקן ולשדרג מבלי להיגרר לשיפוץ מאסיבי - מה שחוסך לנו זמן וכסף רב וכמובן מאפשר לנו לישון טוב יותר בלילה.

פרטים נוספים באתר של "מוקד אמון"

מוקד אמון undefined, בשיתוף מוקד אמון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully