וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחיות עם כאבי התופת של פיברומיאלגיה (דאבת השרירים) זו לא גזירה - יש פתרון

בשיתוף איריס גייר הקליניקה לאירידולוגיה, בשיתוף איריס גייר הקליניקה לאירידולוגיה

13.2.2019 / 8:02

רותי, אשר סבלה מפיברומיאלגיה במשך 10 שנים מספרת על הקושי בהתמודדות עם המחלה ועם הטיפול, עש גילתה שלמדע האירידולוגיה יש למעלה מ-90% הצלחה באבחון מדויק שסייע לאלפי מטופלים להיפטר מהמחלה

family Guide בשיתוף איריס גייר הקליניקה לאירידולוגיה

בשנים האחרונות, עולה בקרב הציבור המודעות לפיברומיאלגיה (דאבת השרירים) - מחלה אשר פוגעת בשרירים וברקמות המחברות אותם לעצמות וגורמת לכאבי תופת, תשישות ולעתים לחוסר תפקוד מוחלט. הסיבה להד הציבורי סביב המחלה נעוצה בעובדה כי לרפואה הקונבנציונלית אין פתרון לבעיה והטיפול מתמקד בהקלה על התסמינים ולא בריפוי המחלה. בכתבת הווידאו רותי, אשר סבלה מפיברומיאלגיה במשך 10 שנים מספרת על הקושי בהתמודדות עם המחלה ועם הטיפול הרפואי שנלווה לה - טיפול אשר כולל תרופות אגרסיביות נגד כאב ותרופות נוגדות דיכאון.

בנקודה בה רותי הרגישה חסרת אונים, היא החליטה לעבור אבחון אירידולוגי, אבחון בגלגל העין שמסייע לזהות את שורש הבעיה ולפתור אותה. איריס גייר, מומחית באבחון באירידולוגיה רב-מימדית ולובן העין, אשר טיפלה ברותי מסבירה כי מחלת הפיברומיאלגיה אצל רותי נבעה מחומציות יתר באיברים הפנימיים וקנדידה. כלומר, הכדורים שקיבלה החלישו את מערכת העיכול ולמעשה רק גרמו להחמרה של המצב! כאשר זוהתה מקור הבעיה, היה ניתן להתאים לרותי תכנית טיפולים בהתאמה אישית. רותי מספרת כי הטיפול שהותאם לה בעזרת האבחון הביא להקלה משמעותית במצבה ותוך שנה חזרה לתפקוד מלא. הכאב נמצא מאחוריה והיום היא מספרת לכולם כי יש דרך אחרת לטפל בבעיה.

למדע האירידולוגיה יש למעלה מ-90% הצלחה באבחון מדויק. האבחון סייע לאלפי מטופלים להיפטר מהפיברומיאלגיה.

לפרטים נוספים על פתרון בעיית הפיברומיאלגיה בעזרת אבחון אירידולוגי ולאתר של איריס גייר לחצו כאן

איריס גייר, בשיתוף איריס גייר הקליניקה לאירידולוגיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully