וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוששים מפריצה ואין תשתית של מערכות אבטחה בבית? יש פתרון

בשיתוף מוקד אמון, בשיתוף מוקד אמון

19.2.2019 / 10:09

כיצד נעזר בקדמה הטכנולוגית כנגד פריצות? אחד הפתרונות היעילים והמתקדמים ביותר הוא מערכות אבטחה אלחוטיות וחכמות - להן יש יתרונות רבים

Family Guide בשיתוף מוקד אמון

הבתים שלנו הפכו להיות חכמים יותר ויש אינספור גאדג'טים שהופכים את החיים שלנו לטובים יותר. הבעיה? תאבון הפורצים והגנבים גובר והם עדיין כאן! אז כיצד נעזר בקדמה הטכנולוגית כנגד פריצות?קובי אוחיון, סמנכ"ל שיווק ומכירות במוקד אמון אשר מתמחה בענף האבטחה ותכנון והתקנת מערכות מיגון מתקדמות, מסביר כי גם במידה ואין תשתית של מערכות אבטחה בבית ניתן ליהנות מפתרונות מיגון מתקדמים. אחד הפתרונות היעילים והמתקדמים ביותר הוא מערכות אבטחה אלחוטיות וחכמות.

אז מה הם היתרונות של מערכת אזעקה אלחוטית?

• התקנה אסתטית, נקייה ומהירה ללא עבודות חשמל וחציבה.
• המערכות ניידות ואפשר להעביר אותן מבית לבית בקלות ובעלות נמוכה יחסית.
• המערכת מגובה ע"י סוללות המאפשרת פעולה גם בעת הפסקה או ניתוק החשמל . יעיל במיוחד למקרים בהם יש הפסקת חשמל או שהפורץ ניתק את הזנת החשמל לבית.
• אפשרות שילוב של מצלמות אבטחה אלחוטיות למערכת אשר מספקות תמונה באיכות גבוהה בזמן אמת לכול טלפון נייד ולמוקד מבצעי המסייעות לנו לקבל החלטות במהירות ולסקל פריצות.
• למערכת האזעקה האלחוטית ישנה אפליקציה קלה לתפעול ושליטה וניתן לשלבה בבתים חכמים.
• פתרון תקלות במערכות אלחוטיות הוא עניין פשוט יחסית ומהיר. ניתן אף לפתור חלק מהתקלות על ידי המפעיל בשליטה מרחוק.
• מערכות אזעקה אלחוטיות קלות לשדרוג. רכיבים אלחוטיים ניתנים להסרה בקלות יתרה ולהחלפה בדגם משודרג.

ההמלצה שלנו היא להיעזר ביועץ מיגון מקצועי שיעזור לכם להחליט איזה מערכת אבטחה מתאימה לכם. תפקידו של היועץ הוא לבחון ולאפיין את נקודות התורפה של הבית: כניסות, פתחים, חלונות ולהתאים את המערכת הטובה ביותר לצרכי הלקוח. למרות שמערכות אלחוטיות מספקות רמת מיגון גבוהה, חשובה עוד יותר היא התגובה לאירוע, לתת מענה באמצעות מערך הסיור המבצעי של חברת המוקד ולוודא את זמינות המוקד, זמן הגעה קצר, רמת הכשרתם של הסיירים, הפריסה המקומית של הניידות ועוד. בשורה התחתונה? בחירה נכונה תעניק לכם רמת מיגון אבטחה גבוהה ושקט נפשי.

פרטים נוספים באתר של "מוקד אמון"

מוקד אמון undefined, בשיתוף מוקד אמון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully