וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עולם השייט משתנה ומתחדש - כך תמצאו את הקרוז שמתאים לכם בדיוק

Family Guide בשיתוף מונה קרוזים, בשיתוף מונה קרוזים

5.2.2019 / 11:39

חשוב להבין כי התאמת סוג הספינה לנופש ולצרכיו היא העוגן לחופשה המושלמת. לכן יש לאפיין את הגיל וההעדפות של הנוסעים ואז לשאות את השאלות שחייבים לשאול בכל חופשה: לאן? מתי? לכמה זמן? ומהי מסגרת התקציב?

Famuky Guide בשיתוף מונה קרוזים

חופשת שייט היא אחת החופשות שהישראלים הכי אוהבים, אך עדיין יש אנשים רבים שחושבים על הפלגה כסוג של מוצר גנרי שלא מתאים לכל אחד. אז בואו נשבור קצת גלים וסטיגמות.

דבר ראשון, חשוב לדעת כי בשנים האחרונות החדשנות באניות מותחת את גבולות הדמיון, כמות האטרקציות המוצעות בשילוב טכנולוגיות של בטיחות ונוחות הופכות את הקרוז לחופשה אטרקטיבית ומשתלמת במיוחד. בכל שנה נוספים מסלולי שיוט ומסלולי השיוט הקיימים זוכים לגיוון ושדרוג; המחירים נוחים ומשתלמים - בעיקר עבור משפחות עם ילדים והמון קבוצות עם מכנה משותף (ריקודים, שירה, ספורט ועוד) בוחרים בקרוז כמקום מפגש כיוון שעל הסיפון ניתן ליהנות ממגוון אטרקציות. חשוב להבין כי התאמת סוג הספינה לנופש ולצרכיו היא העוגן לחופשה המושלמת.

כדי לעשות זאת, חשוב להבין כמה דברים בסיסיים. דבר ראשון, האם הייתם אי פעם בהפלגה? אם כן, אז סביר להניח שהחוויה הייתה חיובית כי החלטתם לחזור אליה - לכן חשוב לבחור ספינה ברמה דומה או לשדרג. אנשים רבים אשר בוחרים לרדת ברמה נוטים להתאכזב וחבל! עולם חופשות השייט לא מפסיק להפליג קדימה ולכן חבל לחזור אחורה. לאחר מכן, צריך להבין מי נוסע? אם הפלגתם לפני 20 שנה, סביר להניח שהצרכים שלכם השתנו ולכן חשוב לאפיין את גיל וההעדפות של הנוסעים. לבסוף, השאלות שחייבים לשאול בכל חופשה: לאן? מתי? לכמה זמן? ומהי מסגרת התקציב. אחרי שהעלינו ברשת את התשובות, אפשר לדוג את האופציה הטובה ביותר. כדי להדגים, ניקח כמה תרחישים.

מונה קרוז. Family guide
מונה קרוז/Family guide

ספינות פאר: שילוב מושלם של בילויים ואטרקציות לכל המשפחה

אתם משפחה עם 2 ילדים בגילאי 6-12 ולכן על הספינה והאטרקציות שהיא מציעה לתת מענה לטווח רחב למדי - אך כמובן שהתעסוקה של הילדים היא בראש סדר העדיפויות. שהילדים עסוקים ונהנים, גם ההורים. עבור משפחה בד"כ מומלץ לבחור בספינות הפאר שכוללות אינספור אטרקציות מטורפות לילדים: מגלשות מים ענקיות, החלקה על הקרח, מכוניות מתנגשות, הצגות וכמובן מסעדות ששניצל, צ'יפס וקטשופ הן לא מילות גנאי עבור השף. בזמן שהילדים מוציאים אנרגיות, ההורים יכולים לנוח, לטייל בספינה בין המסעדות, מתחמי הקניות ואזורי הבילוי. אגב, אין צורך להיבהל מהמילה ספינת פאר, מבחינת הוצאות ותקציב ובטח שמבחינת value for money, אין הפרש גדול אם בכלל מחופשות "רגילות" - בעיקר שמדובר ביעדים מרוחקים ו/או אקזוטיים.

הפלגות לצעירים: מתחמי בילויים ומסיבות בלב ים

אם אתם צעירים בלי ילדים או שהשארתם את הילדים אצל סבתא במטרה קצת להתפרק ולחגוג, אז הספינות שיתאימו לכם הן ספינות יוקרה עם אטרקציות ב-level נמוך יותר מאשר האטרקציות שתמצאו בספינות המיועדות למשפחות, אך חיי הלילה, המסעדות וכמובן האנשים שיהיו סביבכם יתאימו טוב יותר להעדפות שלכם. כמובן שגם התזמון (בזמן החופש הגדול יש יותר ילדים בקרוזים) והיעדים יכתיבו את סוג החופשה המומלץ עבורכם.

ספינות בגודל בינוני - הפתרון למי שמחפש שקט ושלווה בלב ים

עבור אנשים מגיל 50-55 ומעלה (או לאנשים שממש אוהבים שקט ושלווה ופחות חשוב להם מי הם השכנים בספינה) מומלץ לצאת להפלגות על ספינות בגודל בינוני. הן שקטות יותר, יש בהם פחות מתחמי בילוי ואטרקציות ופעמים רבות הדגש הוא על היעדים בהן תעגון הספינה. כמובן שכל המסעדות, ההצגות ומתחמי הספא הם ברמה גבוה, אך הדגש הוא על איכות ותוכן ולאו דווקא על ה-show.

בשורה התחתונה, בניגוד לחופשות מהירות באירופה שכבר התרגלנו להזמין ברשת, התאמת חופשת השייט היא עניין מורכב יותר ולכן זה חשוב להתייעץ עם מומחים בעל ניסיון שיתאימו עבורכם את חופשת השייט המושלמת.

להזמנות - 6582*

פרטים נוספים באתר הרשמי של "מונה קרוזים"

מונה קרוזים undefined, בשיתוף מונה קרוזים
  • עוד באותו נושא:
  • קרוז
  • שייט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully