וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיצד נצמצם את האפשרות לפריצה? טיפים לאבטחה ביתית

Family Guide בשיתוף מוקד אמון, בשיתוף מוקד אמון

17.2.2019 / 12:43

אבטחת הבית ותחושת הביטחון היא עניין קריטי, אך כיוון שאי אפשר להציב שוטר ושומר בכול קרן רחוב, מערכות מיגון אלקטרונית בשילוב ניידת סיור שמגיבות לכול קריאה הפכו להיות האמצעי היעיל ביותר למניעת פריצות. בנוסף, מדובר בפתרון שווה לכול כיס

Family Guide בשיתוף מוקד אמון

לצערנו הרב, פריצות לבתים הן עניין שבשגרה. את מרבית הרכוש שנגנב כנראה שנוכל להחליף, אך עם תחושת החדירה לפרטיות שנשארת לא פשוט להתמודד. אז כיצד נצמצם את האפשרות לפריצה?
קובי אוחיון, סמנכ"ל שיווק ומכירות במוקד אמון אשר מתמחה באבטחה ביתית, מסביר כי אבטחת הבית ותחושת הביטחון היא עניין קריטי, אך כיוון שאי אפשר להציב שוטר ושומר בכול קרן רחוב, מערכות מיגון אלקטרונית בשילוב ניידת סיור שמגיבות לכול קריאה הפכו להיות האמצעי היעיל ביותר למניעת פריצות. בנוסף, מדובר בפתרון שווה לכול כיס.

ההתמודדות עם פריצות היא לאורך כול השנה, אך לפעמים חגים ומועדים המשתלבים עם סוף שבוע ארוך יגרמו לעלייה בכמות הפריצות עקב היעדרות בני הבית למספר ימים. מבחינת תזמון פריצות, מרבית הפריצות מתרחשות בין שמונה בערב לארבע לפנות בוקר ומאפייני הפריצות משתנים בהתאם לשעות הפריצה, סוג הנכס והאם הפריצה הינה אקראית או לא. בבתי קרקע למשל, מרבית הפריצות תחלנה מהאזור העורפי של הבית, מוויטרינת הסלון, על מנת לאפשר לפורצים למלט עצמם במהירות. תופעה נוספת היא פריצות לבתי מגורים אשר מתרחשות ברוב המקרים במקבץ ולא מסתיימות כפריצה בודדת בשכונה. במידה וזה קורה לכם, חשוב לא להתעמת ולהגיע לעימות פיסי כי גופנו יותר חשוב מרכושנו. בכדי למזער את סיכון הפריצה, חשוב להקפיד על אמצעי בטיחות מרכזיים: להגיף את כל התריסים לפני היציאה מהבית ולפני שינה, לוודא נעילת דלתות וחלונות. לא להשאיר חפצי ערך חשופים וגלויים וביניהם פלאפונים, טאבלטים ומחשבים ניידים, תיקי יד, ארנקים ואת מפתחות הרכב, מומלץ לפני כול יציאה מהבית ובזמן שהולכים לישון להניח אותם במגרות או במקום שאינו בולט לעין. אספנו עבורכם טיפים נוספים!

התקינו אמצעי מיגון ומצלמות אבטחה בביתכם, התחברו למוקד סיור מקומי והפעילו אזעקה בכול יציאה מהבית. לבעלי מערכות הגנה היקפיות יש להפעיל מערכת גם בשעות הלילה כשהולכים לישון.
אל תשאירו מפתחות בתיבת הדואר או בקרבת הדלת, הגיע הזמן למצוא פתרונות אחרים. אם אבד לכם המפתח החליפו מיד את כל המנעולים הנדרשים.
אל תכניסו זרים לבית גם אם הם באים לשם צדקה ! מצלמה מחוץ לדלת ומערכת אזעקה לאבטחה ביתית יעילה תסייע לכם במניעת פריצות ותפקח בצורה הטובה ביותר על הבית.
• בעת חופשה והיעדרות ארוכה: עדכנו את המוקד המבצעי בדבר היעדרותכם, עדכנו אנשי קשר ובעלי מפתחות והפעילו אזעקה לפני יציאה.
הפסיקו את המנוי לעיתונים ובקשו ממכר קרוב לפנות את כול דברי הדואר המצטברים בתיבת הדואר ופתח הכניסה לבית.
הימנעו מלפרסם על היעדרותכם ברשתות החברתיות. בקשו ממכר להגיע מדי פעם לבית ולהראות כי יש תנועה באזור הבית זה בהחלט מסייע.

לסיכום, גלי פריצות בערים ובישובים הפכו להיות מטרד משמעותי בשנים האחרונות . בזכות הצעדים הפשוטים שציינו למעלה ניתן לצמצם את הסיכוי לפריצה, לפני בחירת מערכת האזעקה, מומלץ להיעזר בשירותיו של יועץ מיגון שיודע להתאים את מערכת האזעקה המתאימה ביותר לפי תנאי השטח, מיקום, גובה, מבנה הבית ומיקום הדלתות והפתחים השונים. בחירה נכונה יכולה לעשות הבדל גדול.

פרטים נוספים באתר של "מוקד אמון"

מוקד אמון undefined, בשיתוף מוקד אמון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully