וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדוע חובה לייצר מספר מקורות של הכנסה פאסיבית?

בשיתוף עמית והגר, בשיתוף עמית והגר

5.2.2019 / 13:10

לבני הזוג דרור נמאס מ'מירוץ העכברים' של עולם השכירים שבו המחשבה היחידה היא מהיכן מגיע השקל הבא. לאחר מחקר מעמיק, הזוג הצליח לבנות מודל כלכלי שסייע להם להגשים את חלומם לעזוב את העבודה ולהתקיים אך ורק מהכנסות פאסיביות, אשר מאפשרות להם רווחה כלכלית

Family Guide בשיתוף עמית והגר

המטרה הכלכלית של כל אחד מאתנו היא ברורה: להגדיל את ההכנסה. כיוון שאי אפשר לגשת לבוס כל 3 חודשים ולבקש העלאה, ולעבוד יותר שעות ממה שאנחנו כבר עובדים זה פשוט לא הגיוני - צריך למצוא אלטרנטיבה. מהי? לייצר מספר מקורות של הכנסה פאסיבית.

כדי להדגים, מצאנו זוג, הגר ועמית דרור, שעבדו במשך שנים רבות במערכת הביטחון ולאחר חתונתם הרגישו כי אם הם לא יעשו מהלך דרמטי ויעברו לעצמאות כלכלית בתוך 5 שנים, הם ימצאו את עצמם מדשדשים ב'מירוץ העכברים' של עולם השכירים בישראל - מרוץ אינסופי שבו המחשבה היחידה היא מהיכן מגיע השקל הבא. לאחר מחקר מעמיק, הזוג הצליח לבנות מודל כלכלי שנשען על כמה עקרונות מפתח - עקרונות שסייעו לזוג להגשים את חלומם ולעזוב את העבודה כדי להתקיים אך ורק מהכנסות פאסיביות. הכנסות אשר מאפשרות להם רווחה כלכלית.

1. לנתק כסף מיגיעת כפיים. כלומר, לשחרר את התלות של הכנסות מהזמן שלנו שכפי שידוע לנו הוא מוגבל. כלומר, לייצר הכנסות פסיביות. לא צריך להתפטר מהעבודה מחר! אבל רצוי לבנות תכנית עם יעדים ברורים ומדידים ולהגיע לשם תוך 5, 10 שנים.

2. אמרתם הכנסות פאסיביות, אמרתם בעיקר נדל"ן. עמית והגר הבינו כי גם עוד 20 שנה הם לא יצליחו לצבור את כל הידע והניסיון הדרוש כדי להצליח בשווקים אלה, לכן פיתחו מנגנון של תחקיר שמסייע להם לזהות את 'שחקני המפתח' בכל תחום. כלומר, ברגע שהם בחרו להשקיע בנדל"ן בגרמניה - הם איתרו את החברה הכי ותיקה, הכי אמינה , שמודל ההשקעה שלה מגן ושומר מאוד על כספיי המשקיעים ומעניקה ללקוחותיה תשואה עודפת.

3. פיזור סיכונים מתמיד. כלומר, גם אם יש מקור הכנסה פאסיבי אחד שנדמה לכם שהוא מספק, חשוב לזכור כי הכלכלה היא הפכפכה, המציאות היא כאוטית ולכן חובה להשקיע במגוון רחב ומתרחב של נכסים תוך פיזור גיאוגרפי, פיזור סקטוריאלי ופיזור בין אפיקי השקעה שהקורלציה בינהם היא נמוכה ככל האפשר.

4. גיוס הון זול להשקעות. היכולת להגדיל את ההון העצמי כל העת מבוססת על מינופים והלוואות כספים לטובת השקעתם בנכסים מניבים. מי שיידע ללוות כסף זול ולהשקיע אותו בתבונה סולידית, תוך מיזעור סיכונים, יידע לייצר לעצמו עושר.

דוגמא? הבנקים היום שמחים מאוד לתת הלוואות ואפילו עושים את זה בריבית נמוכה באופן יחסי. הלוואות זה כדי לסגור אוברדראפט? ממש לא! לקחת הלוואה כדי לסגור מינוס, זה לקחת חוב "רע". לקחת הלוואה כדי להשקיע אותה בנכס מניב, זה לקחת חוב "טוב". בבנק אם ניקח הלוואה של 100,000 שקלים ונשקיע אותה בנכס מניב בגרמניה, התשואה מאותו הנכס יכולה לכסות לנו גם את הריבית וגם את הקרן - רק שבמקום שלאחר 5 שנים רק "נסגור את החוב" - גם נשאר עם נכס בבעלותנו שנוכל למכור או להמשיך להשכיר.

5. מכירים את הביטוי כסף מייצר כסף? כדי לייצר מנגנון רווחי של הכנסות פאסיביות, המודל אותו פיתחו עמית והגר קובע כי 75% מההכנסות הפנויות הולכות ליצירת נכסים מניבים נוספים.

העקרונות עליהם דיברנו הם ממש על קצה המזלג ובהרצאות ובייעוץ (ללא תשלום!) של עמית והגר דרור הם מסבירים לעומק כיצד ניתן להרחיב את מסגרת המשכנתא הקיימת, למנף קרנות השתלמות וקופות גמל ועוד דרכים יצירתיות נוספות שמעוררות את "הכסף הרדום" שלנו וגורמות לו להתחיל לייצר עבורנו כסף. לסיום, תרגיל מחשבתי. האם אתם מסוגלים לדמיין את העתיד הכלכלי שלכם בעוד 5 שנים מהיום? 10 שנים? ומה לגבי 25? אם התשובה היא לא, אז חובה להתחיל כבר עכשיו להתחיל לייצר מספר מקורות של הכנסה פאסיבית.

לפגישת ייעוץ ופרטים נוספים על עמית והגר ליחצו כאן

עמית והגר undefined, בשיתוף עמית והגר
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully