וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיצד תעסיקו את הילדים ותיהנו גם אתם מחופשה משפחתית מושלמת? הפתרון פשוט

בשיתוף מונה קרוזים, בשיתוף מונה קרוזים

5.2.2019 / 13:48

בשייט בספינות פאר יש לילדים אינספור אטרקציות שימלאו את הזמן שלהם בזמן שההורים יכולים לנוח ולהסתובב בראש שקט בין חנויות ומסעדות, כיוון שהילדים במקום סגור ומוגדר שמפוקח ע"י צוות מסור

Family Guide בשיתוף מונה קרוזים

"הגענו כבר? עוד לא! הגענו כבר? עוד מעט! מתי זה עוד מעט?" אין הורה שלא נתקל בשאלות האלה בזמן חופשה עם הילדים. אז כיצד תעסיקו את הילדים מסביב לשעון ותיהנו גם אתם מחופשה משפחתית מושלמת? הפתרון פשוט, ייחודי ומעניין! שייט בספינות פאר. מדוע? כי יש לילדים אינספור אטרקציות שימלאו את הזמן שלהם בזמן שההורים יכולים לנוח ולהסתובב בראש שקט בין חנויות ומסעדות כיוון שהילדים במקום סגור ומוגדר שמפוקח ע"י צוות מסור.

אך כמובן שגם ההורים מוזמנים ליהנות מהאטרקציות המטורפות שאפשר למצוא היום בספינות פאר. רוצים דוגמא? בתי קולנוע של תלת מימד, קרקס והצגות, פארק מים יותר מתקדם מכל מה שתמצאו בישראל, מכוניות מתנגשות, מתחמי רחיפה, החלקה על הקרח ועוד אינספור דוגמאות (תלוי בחברה ובספינה בפרט). הכיף הגדול הוא שבזמן שנהנים מכל האטרקציות אז גם נחשפים לנוף עוצר נשימה של הגלים והמים. חשוב לציין כי בשל גודלן העצום של הספינות כמעט ולא מרגישים טלטלות והסיכוי שהילדים יסבלו מבחילות הוא קטן למדי - אלא אם הם הגזימו עם הגלידות, אבל זה כבר סיפור אחר.

מבחינת יעדים, הקרוז הנפוץ ביותר בקרב משפחות ישראליות הוא לחופי הים התיכון - כרתים, יוון ואיטליה, אך גם שייט נהרות שעובר בכמה מדינות באירופה הוא מומלץ מאוד. הפלגות מומלצות נוספות שהן קצת רחוקות ויקרות יותר, הן לצפון אמריקה ואלסקה בפרט - מקומות בהם הנופים הם חד פעמיים שגורמים אפילו לילדים הכי פעלתנים לעזוב את המגלשה ולהסתכל בפליאה אל הנוף. אך רגע לפני שמזמינים, חשוב להבין כי לא מדובר בטיול ביער השחור או בהולנד. כדאי מאוד לתכנן מראש, לשריין מקום (שריון מקום מראש גם יכול להוזיל עלויות ולהבטיח חדרים טובים יותר) ולצאת לחופשה בראש שקט - מבחינת התאמת סוג הספינה ומבחינת תקציב. לכן מומלץ להיעזר בשירותים של יועצי תיירות מנוסים שמתמחים בהפלגות.

חופשת שייט - פעילויות לילדים

מספר ספינות של חברות שייט פופולאריות מתאימות למשפחות עם ילדים (הקלקה על הקישור תוביל אתכם אל סוגי הספינות שתוכלו למצוא בחבילות שייט שלנו). הכלל של הגודל קובע גם כאן - ככל שהספינה גדולה יותר כך גם מיגוון האופציות פעילות לילדים מגוונות יותר בחופשת השייט שלכם. בספינות הגדולות מועדוני ילדים מאובזרים ונחלקים לכל קבוצת גיל, מועדון לפעוטות, מועדון לילדים, מועדון לנוער ולצעירים. הפעילויות כוללות:
• מסיבות
• ריקודים
• משחקי חברה
• תחרות כישרונות
• עבודות יצירה
• עיצוב
• שפע פעילויות נוספות לכל המשפחה

בכל מועדון לכל קבוצת גיל יש צוות מפעילים מיומן עם הכשרה בחינוך במוסד מוכר כך שניתן להשאיר את הקטנים ללא דאגה. ניתן לקבל מכשיר סלולרי (מירס) פנימי באמצעותו תוזעקו בשעת הצורך לטובת הילדים. בכל הפעילויות לילדים הגיל ההתחלתי שניתן להשאיר את הילדים הוא גיל הגמילה. ילד שטרם נגמל יוכל להישאר רק באחריות הוריו.

להזמנות - 6582*
עוד טיפים לקרוז עם הילדים - באתר של מונה קרוזים

מונה קרוזים undefined, בשיתוף מונה קרוזים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully