וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סובלים מעצירות כרונית? זיהוי מקור הבעיה המדויק יעזור למצוא פתרון

בשיתוף איריס גייר הקליניקה לאירידולוגיה, בשיתוף איריס גייר הקליניקה לאירידולוגיה

5.2.2019 / 15:50

הרפואה הקונבנציונאלית מתמקדת בטיפול בתסמינים ובכאב ולא במקור הבעיה - מה שגורם להחמרה במצב, עקב שימוש בכדורים ותרופות משלשלות שונות אשר מחמירות את מצב מערכת העיכול בטווח הרחוק

פמלי גייד

אם אתם סובלים מעצירות כרונית, חשוב לדעת כי מלבד הכאב ותחושת אי הנוחות, היא עלולה לגרום לכאבים כרוניים בכל הגוף ולמחלות שונות כגון: דלקות, מיגרנות, עייפות, תשישות ואלרגיות. מדוע זה קורה? כי הגוף לא מפנה את הפסולת אשר מצטברת במעיים, הפסולת הזו מגיעה למערכת הדם ומשם לכל איברי הגוף. הסיבות לעצירות הכרונית הן רבות ומגוונות, אך הרפואה הקונבנציונאלית מתמקדת בטיפול בתסמינים ובכאב ולא במקור הבעיה - מה שגורם להחמרה במצב עקב שימוש בכדורים ותרופות משלשלות שונות אשר מחמירות את מצב מערכת העיכול בטווח הרחוק.

איריס גייר, מומחית לאירידולוגיה (מדע האבחון בגלגל העין) ונציגת האיגוד הבינלאומי IIPA, מסבירה כי כמו בכל מחלה ובעיה בריאותית, גם בעצירות כרונית זה קריטי לזהות את מקור הבעיה המדויק כדי למצוא פתרון. תובנה זו היא בדיוק מה שעומד מאחורי מדע האירידולוגיה-אבחון בגלגל העין. אירידולוגיה, מדע פענוח סימנים בגלגל הצבעוני של העין ובחלק הלבן שמסביבו, הוא כלי אבחון המבוסס על מחקרים קליניים שבעזרתו ניתן לזהות באופן מעמיק את הגורמים להתפתחותה של העצירות הכרונית. לאחר ששורש הבעיה אותר, ניתן להתאים טיפול פרטני וממוקד להחלמה.

מדע האירידולוגיה-אבחון בגלגל העין סייע לאנשים רבים שכבר הרגישו כי אין מזור לכאב להתגבר על העצירות הכרונית ולחזור לתפקוד מלא תוך זמן יחסית קצר. למדע האירידולוגיה יש למעלה מ-90% הצלחה באבחון מדויק. האבחון סייע לאלפי מטופלים להיפטר מבעיית העצירות.

לפרטים נוספים על פתרון בעיית העצירות בעזרת אבחון אירידולוגי ולאתר של איריס גייר לחצו כאן

איריס גייר, בשיתוף איריס גייר הקליניקה לאירידולוגיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully