וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שייט לגיל הזהב: השילוב המושלם בין הרפתקנות ונוחות

Family Guide בשיתוף מונה קרוזים, בשיתוף מונה קרוזים

6.2.2019 / 16:56

לא סתם קרוזים נחשבים לחופשה המושלמת עבור בני ה-60 ומעלה. הם מתמקמים פעם אחת בחדר ושטים ממקום למקום - וכך אפשר לנוח בעת המעבר בין אתרי הנופש מבלי לארוז ולסחוב את המזוודות כל פעם מחדש

Family Guide בשיתוף מונה קרוזים

בתקופה בה אנו חיים, אנשים בגיל הזהב מוכיחים כי 60 זה ה-30 החדש. הם מטיילים בעולם בלי הפסקה, חווים דברים חדשים ופשוט נהנים מהחיים! לא סתם קרוזים נחשבים לחופשה המושלמת עבורם. מתמקמים פעם אחת בחדר ושטים ממקום למקום - אפשר לנוח בעת המעבר בין מקומות מבלי לארוז ולסחוב את המזוודות כל פעם מחדש.

בדרך כלל, התזמון המועדף של בני גיל הזהב לחופשה הוא מחוץ לעונות השיא - עונות בהן הספינות מלאות במשפחות והמחירים בשמיים. כיוון שלוח הזמנים בגילאים אלה גמיש יותר, אפשר ליהנות מהפלגות שקטות במחירים נוחים וזה קורה בד"כ באוניות בגודל בינוני שגם הנגישות בהן נוחה יותר. מלבד העונה, גם מסלולי השייט המועדפים הם מחוץ ליעדים פופולאריים והומי אדם - כגון: הים הבלטי, פיורדים האיים הבריטים והמזרח הרחוק.

עוד משהו קטן ונחמד ששווה לדעת - לא מעט זוגות בהפלגות אלה בוחרים לערוך בקרוז טקס של חתונת הזהב, הכסף ו/או לחדש נדרים. קפטן הספינה או אחד הקצינים יערכו עבורם את הטקסט וללא ספק מדובר בחוויה יוצאת דופן וייחודית. מאפיין בולט נוסף הוא הפלגה של קבוצות וקבוצות בעלות תחומי עניין משותפים בפרט כגון טיולים, ברידג', בוגרי מערכת הביטחון, גמלאי חברות ומוסדות ועוד. כאשר רוצים להפליג בקבוצה (וגם שנוסעים כזוג) , מומלץ מאוד להיעזר בשירותיהם של מומחי שייט אשר יוודאו כי החופשה תואמת לצרכים ולרצונות שלכם וכי תקבלו את הדיל הכי טוב.

להזמנות - 6582*
פרטים נוספים באתר של מונה קרוזים

מונה קרוזים undefined, בשיתוף מונה קרוזים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully