וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיברומיאלגיה - כך ניתן להחלים מכאבי התופת

בשיתוף איריס גייר הקליניקה לאירידולוגיה, בשיתוף איריס גייר הקליניקה לאירידולוגיה

11.2.2019 / 8:00

גם אם שתי מטופלות התלוננו על תסמינים זהים של כאבי שרירים כרוניים שאובחנו כפיברומיאלגיה, קיימת סבירות גבוהה כי מקור הבעיה הוא אחר ולכן על הטיפול להיות שונה ומותאם אישית לכל אחת

תוכן שיווקי - פמילי גייד בשיתוף איריס גייר

האם הטיפול לשתי נשים אשר סובלות מפיברומיאלגיה (דאבת השרירים) צריך להיות זהה? על פי הרפואה הקונבנציונאלית, סביר להניח שהתשובה תהיה כן. מרבית הטיפולים הקונבנציונליים בפיברומיאלגיה מתמקדים בהקלה על הכאב ולא באיתור מקור הבעיה. אז האם ניתן לטפל בבעיה בצורה אחרת? איריס גייר, מומחית לאירידולוגיה (מדע האבחון בגלגל העין) ונציגת האיגוד הבינלאומי IIPA, מסבירה כי גם אם שתי מטופלות התלוננו על תסמינים זהים של כאבי שרירים כרוניים שאובחנו כפיברומיאלגיה, קיימת סבירות גבוהה כי מקור הבעיה הוא אחר ולכן על הטיפול להיות שונה ומותאם אישית לכל אחת.

לדוגמא אצל מטופלת שסבלה כשנה וחצי מפיברומיאלגיה והייתה במצב של חוסר תפקוד, קושי בהליכה והנעת הזרועות, האבחון בגלגל העין הראה שמקור הבעיה היה במוח המוארך אשר אחראי על העברת מסרים לשרירים. בעוד שאצל המטופלת השנייה אשר סבלה במשך 10 שנים מפיברומיאלגיה האבחון בגלגל העין הראה כי מקור הבעיה הוא בחומציות גבוהה בכל מערכות הגוף ופטריית קנדידה. בכתבת הווידאו איריס גייר מסבירה על מדע האבחון בגלגל העין-אירידולוגיה שבאמצעותו ניתן לגלות את שורש הבעיה למחלות ומצבים בריאותיים אשר לא מתגלים בבדיקת רופא שגרתית, בדיקות דם ואפילו CT ו-MRI. מדובר באבחון פשוט, לא חודרני ולא כואב שסייע לאלפי נשים לזהות את מקור הכאב ולהחלים מפיברומיאלגיה.

לפרטים נוספים על פתרון בעיית הפיברומיאלגיה בעזרת אבחון אירידולוגי ולאתר של איריס גייר לחצו כאן

בשיתוף איריס גייר הקליניקה לאירידולוגיה, בשיתוף איריס גייר הקליניקה לאירידולוגיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully