וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגודת אפרת

10.2.2019 / 14:03

אגודת "אפרת" פועלת מאז 1977 במתן ייעוץ וסיוע לנשים הרות במצוקה השוקלות לבצע הפלה יזומה כנגד רצונן הפנימי.חלק מהנשים שפונות לאגודה מושפעות מלחצי המצב הכלכלי, אך מרביתן נתונות ללחצים נפשיים לעיתים הרסניים מבן הזוג ו/או המשפחה שדוחפים אותן לעבור הפלה יזומה בניגוד לשיקול דעתן ולרצונן החופשי.

בצל אותה סערת הרגשות, כאב הלב הגדול והבלבול בין הרצון החופשי למעמסה הסביבתית, אגודת "אפרת" מעמידה לרשות אותן נשים מערך של מתנדבות, המקיימות קשר רציף עם האישה ומהוות לה אוזן קשבת , כתף רכה ומעגל נשי מחבק ותומך המוביל את האישה לבהירות באשר לרצונותיה הפנימיים. בין המתנדבות יש עורכות דין, פסיכולוגיות, רופאות, ועובדות סוציאליות.

במסגרת הפעילות ההתנדבותית, תינתן עזרה בהגשת בקשה מסודרת לוועדת הסיוע של אגודת "אפרת". הסיוע החומרי של אגודת "אפרת" מיועד לתמוך באם בתקופה הראשונה לאחר הלידה. כי הבטחה לסיוע כלכלי עוד טרם הלידה נותן כוח ושקט נפשי לנשים המתלבטות באים לבצע הפלה יזומה בשל שיקולים כלכליים גרידא.

במהלך פעילותנו, פגשנו ותמכנו ביותר מ-74,000 נשים שהחליטו להמשיך את ההריון ולהביא את הילד שלהן לעולם.

מביניהן, במבט לאחור אף אחת לא מצטערת על שילדה את התינוק, ועדיין מתקבלים באגודה תמונות ומכתבי תודה נרגשים המביעים אושר לאין שיעור מנשים אשר בחרו להמשיך את ההיריון למרות הנסיבות הסביבתיות.

פרטים נוספים באתר הרשמי

אגודת אפרת ב-Family Guide

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully