וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיימת תואר ראשון בפסיכולוגיה ואינך ממשיך לתואר שני? זה השלב הבא בשבילך

family Guide בשיתוף מכללת רטר, בשיתוף מכללת רטר

28.5.2019 / 11:35

איך אפשר לטפל באנשים גם בלי לעבור את המסלול האקדמי המלא? כיום עולם הטיפול הפך לעשיר ורחב יותר, כאשר התחום שצובר הכי הרבה תאוצה ואהדה בקרב מטפלים ומטופלים הוא ה-NLP

Family Guide בשיתוף מכללת רטר

בכל שנה "יוצאים אל השוק" מאות בוגרי תואר ראשון בפסיכולוגיה והמטרה שלהם ברורה - להגיע לשלב בו הם יוכלו לטפל באנשים. הבעיה? חלק גדול מהם אינם מצליחים להמשיך לתואר שני ולא זוכים להגשים את החלום - אז איך בכל זאת אפשר לטפל באנשים גם בלי לעבור את המסלול האקדמי? כיום, עולם הטיפול הפך לעשיר ורחב יותר, כאשר התחום שצובר הכי הרבה תאוצה ואהדה בקרב מטפלים ומטופלים הוא ה-NLP.

בכתבת הווידאו דיברנו עם דפנה רטר, ממכללת רטר המתמחה בהכשרת מטפלים ב-NLP ודמיון מודרך, שהסבירה לנו שלמרות שהכשרה ב-NLP מאפשרת לבוגרי תואר ראשון בפסיכולוגיה (וגם לבוגרי תארים במקצועות אחרים) להתחיל לטפל תוך זמן קצר יחסית, רבים מהם בוחרים לא לעשות זאת. התשובה מורכבת וכמובן שלכל אדם יש את הסיבות שלו, אך אם נחפש את המכנה המשותף הגדול ביותר, כנראה שנמצא שהסיבה היא שפסיכולוגים רבים נרתעים מ-NLP. בעוד פסיכולוגיה היא תחום טיפולי שדוגל בתפיסה כי שינוי אמיתי דורש מצריך זמן רב, ה-NLP מוכיח בכל פעם מחדש כי ניתן להשיג שינויים משמעותיים ועמוקים תוך זמן קצר יחסית. אולי אפילו עמוקים יותר מאשר בפסיכולוגיה.

על קצה המזלג, NLP מסייע לסנכרן בין המודע לתת-מודע ובמובן הזה יש בו דמיון לפסיכולוגיה, אך ההבדל נעוץ בעובדה כי שפת ה-NLP מדברת בשפתו של התת מודע - מה שמסייע להוביל פתרון בהסרת חסמים בהתנהגות, מחשבה ורגש בזמן קצר. בשורה התחתונה, גם אם בוגרי תואר ראשון בפסיכולוגיה יצליחו להמשיך בשלב כזה או אחר בלימודי תואר שני, לימודים וקורסים של -NLP בהחלט יכולים לשכלל את כישוריו המקצועיים.

פרטים נוספים באתר של מכללת רטר

מכללת רטר undefined, בשיתוף מכללת רטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully