וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בונים בית חדש? זה מה שחשוב לדעת לפני שמתחילים לבנות

בשיתוף חסין אש, בשיתוף חסין אש

24.2.2019 / 15:52

מרבית הבתים היום בישראל נבנים עם חומרי בניין (ובפרט בלוקים) ששייכים למאה הקודמת. באירופה הקרה והרטובה כבר הבינו מזמן כי בלוק קרמי הוא בלוק איכותי לבנייה ועכשיו |"חסין אש" מביאה את אירופה לישראל

Family Guide בשיתוף חסין אש

אנשים רבים שבונים היום בית חדש בישראל לא מעורבים בתכנון ובבחירה של חומרי בניה הקובעים בסופו של דבר את את איכות החיים וערך הנכס שלהם. בכתבת הווידאו דיברנו עם טלי חדד, סמנכ"ל מפעל חסין אש - בלוקים קרמיים, שהסבירה כי מרבית הבתים היום בישראל נבנים עם חומרי בניין ובלוקים בפרט ששייכים למאה הקודמת.

הבלוק הקרמי סופג פחות מ- 10% ומונע רטיבות בקירות והתפרקות הבלוק. באירופה הקרה והרטובה כבר הבינו מזמן כי בלוק קרמי הוא בלוק איכותי לבנייה ולכן למעלה מ-60% מהבתים בנויים מבלוק קרמי מתקדם. חסין אש הביאה את אירופה לישראל ופתחה קו ייצור לבלוק הקרמי והחלה לעשות מהפכה בשוק הבנייה דרך ייצור מקומי של הבלוק הקרמי. הבלוק האדום חזק פי 4 מבלוקים אחרים, כלומר, בית שבנוי עם הבלוק הקרמי האדום יהיה במצב טוב גם בעוד 20-30 שנה, מה שיתרום בצורה משמעותית לערכו. בנוסף, כיוון שחיבור הבלוקים נעשה בעזרת דבקים מיוחדים ושקע/תקע בצידי הבלוק, גם זמן הבנייה נחסך ב-50%!

רוצים לבנות בית חזק ועמיד שיעלה את ערכו? מוזמנים ללמוד עוד על הבלוק האדום >>

להזמנות חייגו 5637*

למידע נוסף הקליקו כאן

לוגו חסין אש. אתר רשמי
לוגו חסין אש/אתר רשמי
חסין אש undefined, בשיתוף חסין אש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully