וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הביטוח שמאפשר לכם לבטל טיסה מכל סיבה, אבל כל סיבה

בשיתוף טריפ גרנטי, בשיתוף טריפ גרנטי

25.2.2019 / 14:08

אין שורות קטנות, אין כוכביות ואין חריגים. כשאומרים מכל סיבה מתכוונים לזה - עם הביטוח הזה תוכלו לבטל את הנסיעה מכל סיבה שהיא, לקבל 80% מהכסף האבוד בחזרה ובמקרים מסוימים אף יותר מזה

Family Guide בשיתוף טריפ גרנטי

החלטת או נאלצת לבטל את הנסיעה לחו"ל? הכירו את הביטוח שמאפשר לקבל החזר על ביטול טיסה מכל סיבה, אבל כל סיבה! לפני שלוש וחצי שנים הגיע לארץ שירות "ביטוח ביטול טיסה", ביטוח שכבר היה נפוץ מאוד בארה"ב ובמדינות רבות באירופה. מדובר בביטוח שמאפשר לבטל את הנסיעה מכל סיבה שהיא, לקבל 80% מהכסף האבוד בחזרה ובמקרים מסוימים אף יותר מזה. עינב ביטון, מנהלת שירות ומכירות ב-Trip guaranty מסבירה כי "כאשר הבאנו את המודל הביטוח של טריפ גרנטי לארץ אנשים רבים תהו מה משמעות המילים 'מכל סיבה'? כאילו ממש חיפשו סיבות מוזרות וזניחות והתשובה הייתה כן! אין שורות קטנות, אין כוכביות ואין חריגים. כשאומרים מכל סיבה....הכוונה היא מכל סיבה. לאורך השנים שכללנו את המודל הייחודי שלנו ועשינו התאמות רבות לצרכן הישראלי, אך את נשארנו תמיד עם הבשורה הצרכנית של ביטול בשל כל סיבה".

"הסיבות לביטול יכולות להיות בנאליות כמו מצב רפואי (כזה שמוחרג מהביטוח הרפואי או שאינו מוחרג), סיבות אישיות, מצב בבית, מצב עם האישה או החברה, מצב כלכלי, מצב רוח, צבא, עבודה, מועד ב' באוניברסיטה או כל דבר אחר. הסיבות יכולות להיות המצב בארץ או בארץ היעד - בין אם מדובר בהוריקן בארה"ב, התפרצות הר געש באיסלנד, רעידת אדמה בנפאל, שביתה של התחבורה הציבורית בצרפת, מות המלך בתאילנד, סופות חול במרוקו, פיגועים בבלגיה או חתונת בני המלוכה באנגליה... גם אם יגרמו לכם לבטל את טיסתכם, אתם מכוסים. גם אם תמציאו סיבה משלכם, כזו שאף אחד עוד לא חשב עליה. גם סיבה זו מכוסה בפוליסה ותוכלו לקבל את מירב כספכם בחזרה. חשוב לציין שחברת הביטוח היא חברת הביטוח שלכם ולא של חברות התעופה או גופים אחרים הקשורים לטיסתכם. לקוח שיבטל את נסיעתו ביוזמתו, מכל סיבה, יקבל את כספו בחזרה".

לפרטים נוספים על ביטוח ביטול טיסה מכל סיבה הקליקו כאן

טריפ גרנטי undefined, בשיתוף טריפ גרנטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully