וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחדשות עירונית? תמ"א 38? הבלוק הזה יעניק לכם שקט נפשי

בשיתוף חסין אש, בשיתוף חסין אש

25.2.2019 / 14:20

רעידת אדמה בישראל היא עניין של זמן, והמצב הביטחוני בארץ לא יכול להבטיח שלא יפלו פה טילים - לכן כאשר אתם בונים בית חדש, יש דרך שתסייע לכם להיות יותר רגועים ובטוחים

Family guide בשיתוף חסין אש

מומחים מזהירים כי רעידת אדמה בישראל היא עניין של זמן, המצב הביטחוני מעיד כי טילים יכולים ליפול ברחבי הארץ בכל עת ורק אנחנו מחפשים קצת שקט נפשי. אז אם אתם בונים בית חדש, יש דרך שתסייע לנו להיות יותר רגועים. בכתבת הווידאו ניסינו להבין עם טלי חדד, סמנכ"ל מפעל חסין אש, כיצד בלוקים קרמיים יכולים להוות פקטור משמעותי בזמן רעידות אדמה וירי טילים.

ראשית, בלוקים קרמיים מיוצרים מחומרים טבעיים בטמפרטורה של כאלף מעלות ולכן הם חסינים לאש ועמידים בפני התלקחות וקצרים חשמליים - תופעה שיכולה לקרות בזמן אסון וגם בזמן שגרה. בנוסף, חוזקו של הבלוק האדום RED POWER BLOCK מגיע לכ-15 מגה פסקל שזה פי 4 מהבלוקים שנפוצים בבנייה בארץ. חוזקו של הבלוק האדום מתבטא גם בעמידות שלו למים - הוא סופג פחות מ- 10 אחוזי מים. מלבד מניעת הרטיבות, העובש והבקטריות שנגרמות בשל הרטיבות, המים גם מחלישים לאורך זמן את עמידות הבלוק ולכן גם כאן מדובר בפרמטר משמעותי.

בנוסף, הבלוק הקרמי חוסך 50% מזמן הבניה באמצעות דבקים ייעודיים ובכך חוסך גם זמן וסבל של הבונים בבניינים המתחדשים. חשוב להבין - כיוון שמדינת ישראל נמצאת על השבר הסורי-אפריקאי יש חשש אמיתי לרעידות אדמה ובניינים ובתים פרטים רבים עלולים לקרוס בזמן רעידת אדמה - לא סתם פרויקטי תמ"א 38 של חיזוק מבנים כנגד רעידות אדמה מקבלים חשיבות לאומית.

להזמנות חייגו 5637*

רוצים ללמוד עוד על הבלוק האדום ולמגן את הבית הבא שלכם מפני כל נזק? ליחצו כאן למידע נוסף

לוגו חסין אש. אתר רשמי
לוגו חסין אש/אתר רשמי
חסין אש undefined, בשיתוף חסין אש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully