וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכל זאת נראה משהו ממנה בישראל: ההפתעה שקים קרדשיאן מכינה לנו

בשיתוף קרולינה למקה, בשיתוף קרולינה למקה

12.3.2019 / 7:17

המותג קרולינה למקה חבר למלכת הסטייל, והשיק קולקציה חדשה ואיקונית בהשראות שונות - החל ממשקפי הווינטג' של קנייה ווסט, דגמי ניינטיז, עיצובים קלאסיים ודגמים נועזים. קבלו את המותג שמפנק אתכם ב-PRE SALE באתר החברה

קים קרדשיאן בר רפאלי קרולינה למקה. Mert Alas & Marcus Piggott,
כשקים מחליטה שמשהו באופנה - הוא באופנה. בר רפאלי וקים קרדשיאן לקרולינה למקה/Mert Alas & Marcus Piggott

מי שעוקב אחרי הקרדשיאנ'ס (ובואו נודה בזה, מדובר כמעט בכולם) יזכור אולי את הפרק אי שם בשנת 2012 שבו קים יושבת במסעדה עם ג'ונתן ומספרת לו שקניה אמר לה שמהיום היא חייבת להרכיב אך ורק משקפיים קטנטנים. קים אפילו מספרת על מייל מלא בהשראות ששלח לה מי שאז היה רק החבר שלה.

כמעט שש שנים אחרי אנחנו רואות שקניה צדק - כולנו נכנענו לטירוף הקרדשיאני וחיפשנו משקפיים קטנטנים בכל מקום. ועם כל הכבוד לכל חזאי הטרנדים ואושיות האופנה, קרדשיאן יש רק אחת, וכשהיא מחליטה שמשהו צריך להיות באופנה - הוא הופך להיות באופנה.

קרולינה למקה משקפי שמש. יח"צ חו"ל,
קולקציה מגוונת ומגה טרנדית שעוצבה יחד עם קרדשיאן/יח"צ חו"ל

מאז ראינו הרבה שינויים באופנת המשקפיים, ובדיוק בגלל זה אנחנו מתרגשים כל כך שהמותג קרולינה למקה ברלין חבר למלכת הסטייל והסלפי, והשיק קולקציה חדשה ואיקונית שגורמת לנו להתלהב, עוד מהימים שהיא הייתה בגדר שמועה בלבד.

והנה, סוף סוף אנחנו זוכים לראות את שיתוף הפעולה. לצד 500 פריטים שהרשת מציעה מדי עונה נוכל ליהנות מקולקציה מגוונת ומגה טרנדית שעוצבה יחד עם קרדשיאן. הקולקציה הוורסטילית נוצרה בהשראות שונות, החל מאוסף משקפי הווינטג' של קנייה ווסט, דגמי ניינטיז, עיצובים קלאסיים ונקיים וגם דגמים נועזים ועתידניים.

קרולינה למקה משקפי שמש. יח"צ חו"ל,
לאנשים שאוהבים לחיות את החיים בקצב מהיר/יח"צ חו"ל

הקולקציה נועדה עבור אלו שאוהבים להתעדכן כל הזמן, לחיות את החיים בקצב מהיר ולשחק עם המראה בהתאם למציאות כפי שהיא בכל רגע נתון, ממש כמו קים עצמה, מתוך התפיסה שמשקפיים יכולים לחדש, להעצים ולשדר State of mind שנמצא כאן ועכשיו, אבל ישתנה עם ה-Story של מחר.

במרכז הקמפיין יוצרת קים את נבחרת המשקפיים המנצחים שלה, חבורה חזקה שיודעת מה המטרות שלה ואיך צריך להיראות כדי להשיג אותן.

בקולקציה תמצאו 13 דגמים בסגנון עוצמתי ועתידני מחולקים ל-3 קטגוריות:

The Fifth element - קולקציה בהשראת הסרט האייקוני משנות ה-90, עם עיצובים שמושפעים מהקו הנקי והמינימליסטי שאפיין את המשקפיים של אז, גזרות צרות, קווים דקיקים וצורות מלבניות או אובליות בהשפעת סגנון הרטרו והגראנג', יחד עם סגנון הלבוש הייחודי מהסרט.

SteamPunk - עיצובים בהשראת ז'אנר של מדע בדיוני המשלב בין המערב הפרוע לתקופה ויקטוריאנית "תעשייתית" ומתאים לתרבות פסטיבלי המדבר הפופולרית של ימינו. דגמים בהשראת האבק המדברי, טעם החול המשתלט לאט לאט על הפה והנוף, ואווירת סוף עולם עתידנית בשיאה של מסיבה גרנדיוזית. מבחר דגמים עם עדשות ענק קמורות בסגנון מסיכה ומסגרות מוקפדות בצבעוניות טרנדית, לתחושה של חוויה חדה שאוצרת בתוכה זיכרונות מפסטיבל מדברי מאובק יחד עם ניקיון טכנולוגי מהעתיד.

Malvin - קולקציה בהשראת הספורט העתידני נקראת על שם לילנד מלווין, שחקן NFL לשעבר וכיום אסטרונאוט ב-NASA. משקפיים עם סילואט חד ונוכחות עוצמתית שניכרות בהם השפעות הרטרו מעולם הספורט, יחד עם פרטים חדשניים, צבעוניות מגוונת ומסגרות מעניינות. קטגוריה טרנדית ונחשקת שמצליחה להישען על הסגנון הקלאסי ועדיין ליצור מראה חדשני עתידני.

קרולינה למקה משקפי שמש. KronusStudio,
13 דגמים בסגנון עוצמתי ועתידני/KronusStudio
בשיתוף קרולינה למקה, בשיתוף קרולינה למקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully