וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתלבטת האם להמשיך את ההיריון? הסיוע שיעזור לך לפני ואחרי הלידה

בשיתוף אגודת אפרת, בשיתוף אגודת אפרת

4.3.2019 / 12:10

כאשר שוקלים האם להמשיך בהריון או לבצע הפלה חשוב לדעת מה הן ההשלכות ומה הן האפשרויות והזכויות שעומדות בפנייך בכל שלב - בהריון, בלידה ולאחריה

Family guide בשיתוף אגודת אפרת

גילית שאת בהריון ואת לא יודעת מה לעשות - האם להמשיך את ההיריון או לעבור הפלה? אז למרות כל הלחץ והרעשים מסביב, חשוב לקחת את הזמן ולקבל בחירה מתוך ידיעה. למה הכוונה? לדעת מה הן ההשלכות ומה הן האפשרויות והזכויות שעומדות בפניך בכל שלב - בהריון, בלידה ולאחריה. לכן חשוב לדעת כי בכל שלב תוכלי לקבל תמיכה כלכלית, מקצועית ורגשית.

סיוע כלכלי עבור נשים בהריון ולאחר לידה

הסיוע הכלכלי שניתן לקבל, נועד לתת מעט שקט וביטחון בתקופה המורכבת אותה את עוברת. הוא נועד כדי להפיג את החששות שמא לתינוק שלך יחסר את הדברים הבסיסיים. העזרה הכלכלית לא נועדה כדי להכתיב את שמירת ההיריון. את היחידה שתחליטי האם להמשיך את ההיריון או לא - הסיוע הכלכלי של אגודת "אפרת" בא כדי לאפשר בחירה חופשית באופן עצמאי מתוך מגוון פתרונות אפשריים.

סיוע מקצועי ומתן עזרה סוציאלית ומשפטית

כאשר מדברים על סיוע כלכלי, לא מתכוונים רק למוצרים בעלי שווי כספי - אלא על על תמיכה של נשים מתנדבות ממגוון רחב של תחומים רלוונטיים: משפטים, עבודה סוציאלית, פסיכולוגיה ועוד. אם תרצי, המתנדבות יעזרו לך למצות את זכויותיך אל מול הרשויות במטרה להקל על החשש הכלכלי. המתנדבת גם תיתן תמיכה רגשית - אוזן קשבת וכתף רכה בתקופה הסוערת של התלבטות על המשך ההיריון. בנוסף, העובדות הסוציאליות והמתנדבות באגודת אפרת מסבירות על החשיבות של אמצעי מניעה לאחר הלידה הקרובה - כיוון שכניסה להריון, כמו שמירתו, צריכה לעשות באופן מושכל ומבחירה מלאה.

סיוע רגשי וליווי לכל אורך התקופה

לסיום, אפשר להסכים כי הידיעה על כניסה להריון לא רצוי מציפה ברגשות וכל אחת צריכה תמיכה וליווי ברמה כזו או אחרת. לכן המתנדבות גם פשוט נמצאות שם עבור מי שמבקשת - בשביל להיות אוזן קשבת, לספק תמיכה רגשית ולשתף בחוויה הדומה שהיא עברה. כי אף אחת לא צריכה לעבור את זה לבד וכדאי לדעת לבקש תמיכה.

פרטים נוספים באתר של "אגודת אפרת"

אגודת אפרת undefined, בשיתוף אגודת אפרת
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully