וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כסף "זול" ומציאת שחקני מפתח: כיצד נייצר עבור עצמנו מציאות כלכלית אחרת?

בשיתוף עמית והגר, בשיתוף עמית והגר

4.3.2019 / 15:06

עמית והגר דרור, החליטו בשנת 2014 לצאת לעצמאות כלכלית עד שנת 2020 והשיגו את המטרה הרבה קודם, למרות שלא היה להם ידע מוקדם בנושא, במקום לוותר הם החליטו לחקור וכיום הם לקחו על עצמם כמשימה לחבר אנשים להזדמנויות ולהוביל אותם לרווחה כלכלית

family guide בשיתוף עמית והגר

מי מאתנו לא חולם על עצמאות כלכלית? על היום בו במקום לעבוד בשביל הכסף הוא יעבוד בשבילנו? אבל אז אנחנו מקרקעים את החלומות ונזכרים שאין לנו כסף וידע בשביל להתחיל.

פגשנו את עמית והגר דרור, זוג שהחליט בשנת 2014 לצאת לעצמאות כלכלית עד שנת 2020 והשיג את המטרה הרבה קודם. כמו מאות אלפי אנשים בישראל, גם אצל הזוג ההכנסות מול ההוצאות השאירו אותם במצב של "רק להחזיק את הראש מעל המים". ברגע שהזוג החליט לצאת לעצמאות כלכלית, הם מצאו את עצמם מול אותן שאלות שהצגנו - 'אין לנו כסף ואין לנו ידע', אך במקום לוותר הם החליטו לחקור. "לאחר שעות, ימים וחודשים של צפייה, קריאה ומחקר של המושג הזה שנקרא 'עצמאות כלכלית' הבנו כי יש מושג שנקרא 'כסף זול'. מה זה אומר? כסף שהמחיר שנשלם עליו נמוך מהתשואה שנוכל להרוויח עליו. דוגמא פשוטה - אם ניקח הלוואה של 100,000 שקלים בבנק בפריסה של 5 שנים, עם הקרן והריבית נשלם החזר שנע סביב 2,000 ש"ח בחודש. עכשיו ניקח את הכסף הזה ונשקיע אותו בנדל"ן בגרמניה, ענף השקעה בו התשואה יחסית גבוהה וקבועה עקב האיתנות הפיננסית של גרמניה. אמנם בהתחלה התשואה מהדירה לא מחזירה את כל החוב, אך לאורך תקופה של 5 שנים היא מתאזנת. אך ההבדל המשמעותי מ"סתם הלוואה" שניקח מהבנק, ברגע שתקופת ההחזר של 5 השנים תסתיים, תהיה בידינו דירה. כלומר, לקחנו הלוואה של 100,000 ולא רק שכיסינו אותה, יש בידינו נכס ששווה יותר.

"אף אחד לא יעבור לעצמאות כלכלית מדירה אחת, לכן יש צורך בתכנית. כלומר, עם הזמן יש לזהות הזדמנויות נוספות ואת התשואה ממקום אחד להתחיל להשקיע באפיק נוסף. הרווחים נועדו לייצר רווחים נוספים. זה נשמע תיאור פשטני, אבל ברגע שבאמת מבינים איך זה עובד - התוצאות מדהימות"

אז יש דוגמא ל"כסף זול", אבל עדיין נשארנו עם השאלה השנייה - הידע. "ידע הוא דבר נרכש והיה לנו ברור כי את הידע סביב נושא העצמאות הכלכלית נלמד דרך 'הספרים' ועל בשרנו" הם מסבירים, "אך הסיכוי ללמוד במקביל את רזי הנדל"ן בגרמניה הוא בלתי אפשרי. לכן, החלטנו לפתח מנגנון של איתור "שחקני מפתח/אלפא" בכל תחום השקעות ובתחום הנדל"ן בגרמניה בפרט. פגשנו חברות רבות שטוענות שהן מתמחות בתחום, עד שסיננו ומצאנו את החברה הנכונה שמשקיעה עבורנו בנדל"ן במערב גרמניה, חבל הארץ העשיר ביותר בגרמניה, שפועלת במדינה מזה 15 שנה ומכירה את השוק על בוריו. השקעה עם חברה זו מייצרת תשואות רציפות וגבוהות תוך מתן יחס אישי ואמינות גבוהה. ניתן דוגמא לשאלה אחת ששאלנו חברות שמתמחות בנדל"ן בגרמניה, שאלה פשוטה שיכולה לגלות לנו המון - כיצד שרדתם את המשבר הכלכלי של 2008? אם הם לא שרדו, אז מן הסתם החברה לא קיימת ומצד שני, אם החברה לא הייתה קיימת אז, סימן שאין לה המון ניסיון בפועל ועם משברים בפרט. המטרה בהדגמה היא להראות כי כאשר פוגשים אנשי מקצוע, לא משנה מאיזה תחום, צריך להגיע מוכנים ולהתקיל אותם בשאלות, הרבה שאלות! על הניסיון, על עסקאות שעשו, עסקאות שכשלו, על התשואה, איפה הם פועלים ועוד. לסיכום, ברגע שנחבר את הכסף הזול לשחקני המפתח, נוכל לעשות את הצעד הראשון בדרך לרווחה כלכלית".

כיום, עמית והגר דרור חיים ברווחה כלכלית ולקחו על עצמם כמשימה לחבר אנשים להזדמנויות ולהוביל אותם לרווחה כלכלית. הם נותנים ייעוץ ללא עלות ("בזמן שאנחנו מייעצים ללא עלות, הנכסים מרוויחים עבורנו את הכסף") למשפחות שרוצות לצאת מהמעגל האינסופי בו רובנו מצויים.

כדי ללמוד עוד, לפגישת ייעוץ ופרטים נוספים על עמית והגר ליחצו כאן

עמית והגר undefined, בשיתוף עמית והגר
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully