וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארחים שוב את כל המשפחה בשישי? תנו לנו לבשל במקומכם

בשיתוף יאמי, בשיתוף יאמי

10.3.2019 / 15:42

החלטנו לחפש אלטרנטיבה להזמנת אוכל פשוטה ומהירה בה נקבל אוכל ביתי אמיתי, מגוון ובמחירים שפויים ומצאנו פלטפורמה שמחברת בין בשלנים ביתיים לבין אנשים שאין להם זמן או לא יודעים לבשל

Family guide בשיתוף יאמי

החלטת לארח בביתך ארוחת שישי, חג או סעודה גדולה לחברים ואפילו פתחת קבוצת וואטסטפ ייעודית לאירוע! כולם אישרו הגעה ושאלו מתוך נימוס 'להביא משהו?' - כתבת בביטחון שאין צורך, אך שבוע לפני גילית כי לא יהיה לך זמן לבשל או שנזכרת שאתה בכלל לא אוהב לבשל!

אז כיצד אפשר לארח בלי כל הסטרס שכרוך בהכנת האוכל? האופציה הראשונה שבדרך כלל עולה לראש היא קייטרינג, אך אנשים רבים נרתעים מהמחיר הגבוה ומהאוכל המפונפן ו/או המעט שבלוני ומסחרי. בקיצור? החלטנו לחפש אלטרנטיבה להזמנת אוכל פשוטה ומהירה בה נקבל אוכל ביתי אמיתי, מגוון ובמחירים שפויים. הגענו לאתר של יאמי- מבשלים בהזמנה אישית, פלטפורמה שמחברת בין בשלנים ביתיים לבין אנשים שאין להם זמן או לא יודעים לבשל. הממשק של האתר היה סופר ידידותי למשתמש וניתן לקרוא על כל בשלן ואפילו לראות את הניקוד והביקורות שהוא קיבל ממזמינים אחרים. קיימת אופציה לחפש לפי אזורים, תאריכים ולפי סוגי בישול ומטבחים. המבחר מגוון וכולל אוכל עדתי, בריא, אסייתי, טבעוני, ללא גלוטן, כשר ועוד. ברגע שבוחרים בשלן, ניתן לראות את מבחר הבישולים שלו, לבחור קומבינציות שונות - כך שניתן להזמין לאירוח רק את המנות העיקריות, רק את הסלטים או הקינוח. טרם ההזמנה, ניתן לשלוח הודעה לבשלנים ולשאול, לבקש אם ניתן לעשות התאמות ושינויים ולהתאים את ההזמנה לצרכים שלכם. אפשר גם לפנות לשירות הלקוחות של האתר ולקבל ייעוץ והכוונה לגבי סוג האוכל, צרכים ספציפיים ותקציב.

כיוון שמדובר באוכל ביתי אמיתי שמבושל רק על פי הזמנה, ניתן להזמין אוכל רק לאירועים שנעים סביב 4-40 איש ולכן מתאים בעיקר לארוחות שישי, חגים, סעודות עם חברים ומשפחה ויש לזה יתרון! כי שהאוכל מרגיש ביתי נוכל להחליט לא לספר לאורחים שהזמנו ולהישאר עם המחמאות.

כל הפרטים והבשלנים באתר של יאמי

יאמי undefined, בשיתוף יאמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully