וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתנה המושלמת ליולדת: לנוח ולהמשיך לאכול אוכל ביתי

בשיתוף יאמי, בשיתוף יאמי

10.3.2019 / 15:55

בתקופה שלאחר הלידה מבינים כמה זה חשוב שתהיה לנו אלטרנטיבה של אוכל בריא ומזין במחיר שפוי. מסתבר שזה אפשרי ושכל מה שצריך זה 10 דקות בשבוע מול המחשב ואז אפשר למלא את המקרר לכל השבוע בתקציב שנע סביב 200-400 שקלים

Family guide בשיתוף יאמי

צריך למצוא לתקופה של "חופשת" הלידה ביטוי אחר. מנוחת 'הבטן/גב' היא לא באמת מנוחה, השינה היא לא באמת שינה ואין זמן לאכול כמו שצריך, למרות שזה זמן שחשוב מאוד לאכול בו בריא ומזין. בגלל שאי אפשר לבקש מאמא לבשל עבורנו 24/7 במשך כמה חודשים והיולדת לא באמת מספיקה לבשל, צריך למצוא פתרון בריא ומזין - חיפוש מהיר בגוגל הוביל אותנו ליאמי-מבשלים בהזמנה אישית, פלטפורמה שמחברת בין בשלנים ביתיים לבין אנשים שאין להם זמן להכין אוכל.

כדי להבין טוב יותר במה מדובר, שוחחנו עם חן לב-עמי, מנכ"לית ומייסדת יאמי - מבשלים בהזמנה אישית, שסיפרה כי היא הקימה את החברה אחרי שנמאס לה שהמקרר שלה ריק כי היא לא אוהבת לבשל, אבל נמאס לה יותר ממשלוחים גנריים ולא בריאים. "הייתי מזמינה מיאמי (בגלל שזה טעים, לא כי אני חייבת מתוקף תפקידי) עוד לפני הלידה, אבל רק בתקופה שלאחר הלידה הבנתי כמה זה חשוב שתהיה לנו בתקופה הזאת אלטרנטיבה של אוכל בריא ומזין במחיר שפוי. כל מה שצריך זה 10 דקות בשבוע מול המחשב ואז אפשר למלא את המקרר לכל השבוע בתקציב שנע סביב 200-400 שקלים, גם אם יש ילדים גדולים יותר בבית. בניגוד לאופציות אחרות של משלוח אוכל עד הבית, נוצר קשר אישי עם הבשלנים דרך הפלטפורמה ואפשר להעביר להם בקשות מיוחדות - לא לשים הרבה מלח או להוסיף עוד מלא פטרוזיליה. הכול לפי הבקשות האישיות. יש מגוון גדול של מטבחים ובשלנים שמכינים כמעט כל סוג אוכל ביתי שתצליחו לחשוב עליו ויש בשלנים של אוכל בריא, מזין ומחזק שמתאים במיוחד לתקופה של ההנקה.

עם הזמן, ראינו שהמון אנשים שנמאס להם לקנות כובע או פיג'מה לתינוק וחיפשו מתנה מקורית, פרקטית וישירה עבור האם - הזמינו דרכנו אוכל ליולדת. לכן החלטנו להוסיף את האופציה של 'מתנה ליולדת' - שובר מתנה להזמנה ביאמי. היתרון הגדול של השובר הוא שהיולדת נכנסת לאתר, בוחרת את מה שמתאים לה לאכול ומתי שמתאים לה לקבל את ההזמנה.

כל הפרטים והבשלנים באתר של יאמי

בשיתוף יאמי, בשיתוף יאמי
  • עוד באותו נושא:
  • יאמי
  • לידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully