וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולמים לעבוד וללמוד חופשי באירופה? כך תוכלו לדעת אם גם אתם יכולים

בשיתוף קמפוס פאס, בשיתוף קמפוס פאס

13.3.2019 / 14:31

נכון להיום ממשלת פורטוגל לא מגבילה את מספר מגישי הבקשה, אך זה עלול להשתנות ולכן מדובר בחלון הזדמנויות שאסור לפספס. אין צורך להגיע לפורטוגל ואין צורך במבחני שפה ותרבות וצריך רק לבדוק את הזכאות ע"י שאלון מקוון-פשוט ללא התחייבות ועלות

בשיתוף קמפוס פאס

אם שמעתם בשנים האחרונות על עוד ועוד ישראלים שקיבלו דרכון אירופאי-פורטוגלי ותהיתם מדוע לכם אין? כך תוכלו לדעת אם גם אתם זכאים לדרכון! כדי להבין את התנאים לקבלת הדרכון שוחחנו עם אילון כסיף בעלים ומנכ"ל CAMPUS מקמפוס פאס אשר מתמחה במימוש הזכאות לקבלת אזרחות ודרכון פורטוגלי. אז דבר ראשון, ניתן לבדוק את הזכאות ע"י שאלון מקוון-פשוט וללא התחייבות ועלות מול גנאלוגית מוסמכת
.
כדי לעמוד בקריטריונים של החוק, יש לעמוד בקריטריונים הבאים: צאצא ליהודים ממוצא ספרדי - פורטוגלי והוכחת הקשר לגירוש ספרד. כדי להוכיח את הקשר למוצא הספרדי, יש לעמוד בשניים מהסעיפים הבאים:

• שמות משפחה שמקורם מיהדות ספרד- אם כי חשוב לציין כי שם המשפחה הוא רק סממן אחד מיני רבים ושם המשפחה לכשעצמו לא בהכרח מעיד על הקשר לגירוש.
• קשר למדינות אליהן עברו יהודים רבים לאחר הגירוש: מדינות צפון אפריקה, הבלקן ומדינות בהן שלטה האימפריה העות'מנית.
• שמירה מובהקת על מנהגים ושפות שהיו נפוצות דאז

לאחר השלב הראשוני, מתחיל הליך הבדיקה וקבלת האישור מהקהילה היהודית בפורטוגל. יש להוכיח בפניה את הקשר ההיסטורי ואת זה ניתן לעשות דרך חקר גנאלוגי מקיף שמסתמך על מסמכים כמו פסקי דין רבניים, כתובה ומסמכים נוספים. בעזרת מסמכים אלה ישורטט עבורכם אילן יוחסין מקיף אותו יש להגיש לקהילה. אגב, לאחרונה הקהילה אינה מקבלת בקשות המגיעות ללא אילן יוחסין ולכן חשוב להיעזר בשירותיהם של משרדים בעלי ניסיון והתמחות בתחום אשר עובדים מול גנאלוגיים מקצועיים ובעלי ניסיון. לאחר קבלת האישור מהקהילה היהודית המשרד המייצג ניגש עבורכם לרשות ההגירה והאוכלוסין בפורטוגל ומגיש את הבקשה. הניסיון מלמד כי למעט מקרים חריגים (בעיקר עבר פלילי) קבלת האישור מהקהילה הוא הוא המפתח לקבלת הדרכון.

בקיצור? נכון להיום ממשלת פורטוגל לא מגבילה את מספר מגישי הבקשה, אך זה עלול להשתנות ולכן מדובר בחלון הזדמנויות שאסור לפספס! אין צורך להגיע לפורטוגל, אין צורך במבחני שפה ותרבות וכיוון שהליך בדיקת הזכאות הוא פשוט ומהיר תוכלו ליהנות מהיתרונות של הדרכון בעתיד הקרוב!

הליך בדיקת הזכאות הוא מהיר ופשוט וניתן לעשות אותו כאן

קמפוס פאס undefined, בשיתוף קמפוס פאס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully