וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סובלים מעצירות? ככה תסלקו את הבעיה אחת ולתמיד

בשיתוף איריס גייר הקליניקה לאירידולוגיה, בשיתוף איריס גייר הקליניקה לאירידולוגיה

14.3.2019 / 10:56

אנשים רבים משוכנעים כי ניתן לפתור את הבעיה בעזרת כדורים משלשלים, אך לקיחת כדורים אלה לתקופה ממשוכת פוגעת בריריות ולמעשה מחמירה את הבעיה - לכן יש צורך באבחון שמאים לכם תכנית טיפול אישית לאורח חיים בריא

בשיתוף איריס גייר הקליניקה לאירידולוגיה

מעל חמישית מהאוכלוסייה יסבלו מעצירות במהלך חייהם וחלקם אף לא יהיו מודעים לבעיה, כאשר 30% מהם סובלים מעצירות כרונית. במצב תקין, אדם צריך להתפנות בין 1-2 ביום וללא מאמץ מיוחד. העצירות מובילה לכאבי בטן, נפיחות, עייפות, תשישות ועוד. איריס גייר, מומחית לאירידולוגיה (מדע האבחון בגלגל העין) ונציגת האיגוד הבינלאומי IIPA, מסבירה שמעבר לתחושת האי נעימות, עצירות יכולה להוביל לסיבוכים רפואיים ומחלות שונות- מחלות נשימה, מיגרנות, דלקות, אלרגיות ואף סרטן, כיוון שרעלים מצטברים בגוף.

אנשים רבים משוכנעים כי ניתן לפתור את הבעיה בעזרת כדורים משלשלים, אך לקיחת כדורים אלה לתקופה ממשוכת פוגעת בריריות ולמעשה מחמירה את הבעיה. לכן, כדי להיפטר מהעצירות חשוב מאוד לזהות את מקור הבעיה שבגינה מצטברים רעלים בגוף. את זיהוי מקור הבעיה ניתן לעשות דרך אבחון באירידולוגיה - אבחון בגלגל העין. מדובר באבחון פשוט ולא חודרני. דרך צילום תמונת העיניים, ניתן לראות אם העצירות נובעת עקב נטיות גנטיות, חומציות יתר, חוסר באנזימי עיכול וכדומה. בנוסף, במהלך האבחון נשאלות שאלות על אורח החיים ולאחר מכן מותאמת תכנית טיפול אישית לאורח חיים בריא. התכנית מסייעת לשיקום המעי ומערכת העיכול. בקליניקה לאירידיולוגיה של איריס גייר יש מעל 90% הצלחה באבחון המקור לבעיית העצירות ומטופלים רבים הצליחו להיפטר מהעצירות שליוותה אותם.

לפרטים נוספים על פתרון בעיית העצירות בעזרת אבחון אירידולוגי ולאתר של איריס גייר לחצו כאן

איריס גייר, בשיתוף איריס גייר הקליניקה לאירידולוגיה
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully