וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לפני 20 שנה הרופאים לחצו עליי לעשות הפלה - היום הילד בצבא"

בשיתוף אגודת אפרת, בשיתוף אגודת אפרת

19.3.2019 / 10:20

סיפורה של ליאת וייזר, אמא לעשרה ילדים אשר מתנדבת באגודת אפרת משנת 2012 ומלווה נשים אשר שקלו לעבור הפלה וכעת מקבלות מאגודת אפרת ליווי אישי לאורך תקופת ההיריון ולאחר הלידה

Family Guide בשיתוף אגודת אפרת

"לפני 20 שנה, כשהייתי בהריון עם הילד החמישי שלי, נדבקתי באבעבועות רוח. שני פרופסורים אמרו לי לעשות הפלה כי יש לי ילדים בריאים בבית ולמה אני צריכה להתעסק עם ילד שאולי יצא לא בריא - הגעתי לד"ר שוסהיים (רופא וכירורג כללי, יו"ר אגודת אפרת) והוא אמר לי לשלוח לו את כל הבדיקות ולאחר מכן הוא חזר אליי טלפונית, המליץ לי להמשיך את ההיריון והבטיח לי שהכול יהיה בסדר והוא יהיה בברית. ובאמת כך היה. ילדתי ילד בריא ושלם וד"ר שוסהיים הגיע לברית כפי שהבטיח.

"היום הילד בן 20, משרת בצבא... ולפעמים אני צוחקת וחושבת לקחת אותו לפרופסורים ולהראות להם שזה מה שרציתם שאפיל - אבל כמובן שאני לא עושה זה. נושא ההפלה מאוד קרוב אלי כי אמא שלי שקלה לעשות הפלה - היה לה קשה והיא לא רצתה לגדל עוד ילד, ולא הייתה לה סבלנות וכוח - אבל בסופו של דבר הנה אני פה.

"היום אני מתנדבת באגודת אפרת ואני מלווה נשים שחושבות לעשות הפלה ואני מספרת את הסיפור שלי - בתחילת השיחה אני מסבירה שההחלטה היא רק שלה. אבל כדאי לעשות החלטה מושכלת - מתוך רקע וידע ותהי חכמה בבחירה שלך. ואם האישה אומרת שהיא לבד, אני אומרת אז בדיוק זו הסיבה כי אף פעם לא תהיי לבד".

זהו סיפורה של ליאת וייזר, אמא לעשרה ילדים אשר מתנדבת באגודת אפרת משנת 2012 ומלווה נשים אשר שקלו לעבור הפלה וכעת מקבלות מאגודת אפרת ליווי אישי לאורך תקופת ההיריון ולאחר הלידה.

למידע נוסף אודות אגודת אפרת

אגודת אפרת undefined, בשיתוף אגודת אפרת
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully