וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נכנסתי להריון לא מתכונן - ולחצו עליי לעבור הפלה בניגוד לרצוני"

בשיתוף אגודת אפרת, בשיתוף אגודת אפרת

19.3.2019 / 10:28

זהו סיפורה של שירן ושדי, שקיבלה ליווי ותמיכה מאגודת אפרת לאורך כל תקופת ההיריון עד שילדה את בתה בשנת 2010

Family Guide בשיתוף אגודת אפרת

"הייתי חיילת בבא"ח נח"ל והכרתי שם בחור ונכנסתי ממנו להריון. סיפרתי לו על זה והוא לא רצה לקחת אחריות ואמר לי לעשות הפלה - כי מה לי ולו? החלטתי שאני שומרת את הילדה ולא ידעתי איך לספר למשפחה. זה היה תהליך עם עצמי שקודם כל לקבל את זה, להכיל את מה שקורה. שיחה ראשונה הייתה לדוד שלי, סיפרתי לו שאני בהיריון. הוא אמר, אוקיי. מה הבעיה? נספר לסבתא, הכול בסדר. לא ידעתי איך לספר להורים כי אני ממשפחה דתית. בהתחלה אמא שלי אמרה לי לעשות הפלה כי אבא לא יסכים, איך יקבלו את זה? מה יגידו? היא קיבלה שוק.

"אמרתי לה שאני לא מוכנה לעשות כלום (לעבור הפלה). זה הגוף שלי, זאת ההחלטה שלי ואם צריך לגור ברחובות על ספסלים אני אעשה את זה. בשבוע התשיעי התקשרתי לאמא של אבא של הילדה וסיפרתי לה שאני בהריון מהבן שלה - אין ספק שמדובר בשיחה קשה. היא אמרה - בואי ניפגש, קבענו והיא סיפרה לי שיש כדור שלוקחים שמפיל את העובר וזה בסדר. כשאמרתי לה שאני רוצה לעבור הפלה אז היא אמרה שאנחנו לא בסיפור הזה.

"חברה שלי התקשרה עבורי לאגודת אפרת ומיד התקשרו אליי משם, המתנדבת אמרה שאגודת אפרת יכולה לעזור לי ולתמוך ולהיות שם כשאצטרך ואנחנו נדאג וניתן לך מה שתצטרכי. והאמת היא הייתה שם כל יום, כל היום - שיחות, חיזוקים חיוביים ובעצם הייתה חברה שלי במשך 9 חודשים. היום יש לי ילדה מדהימה, מלאה בשמחת חיים והדבר הכי טוב שיכלתי לבקש אי פעם. אני הכי שלמה עם ההחלטה שלי ואני מוכנה לחזור על הכול באותה הדרך".

זהו סיפורה של שירן ושדי שקיבלה ליווי ותמיכה מאגודת אפרת לאורך כל תקופת ההיריון עד שילדה את ביתה בשנת 2010.

למידע נוסף אודות אגודת אפרת

אגודת אפרת undefined, בשיתוף אגודת אפרת
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully