וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 דברים שיש לבדוק לפני שרוכשים ביטוח ביטול טיסה

בשיתוף טריפ גרנטי, בשיתוף טריפ גרנטי

19.3.2019 / 12:01

כמו כל דבר אחר שמצליח, גם ביטוח ביטול טיסה נמכר היום אצל כל סוכני הנסיעות, כל סוכני הביטוח ואצל מרבית סוכנויות הביטוח. אז למה עליכם לשים לב בזמן רכישת הביטוח?

בשיתוף טריפ גרנטי

החלטתם להזמין טיסה מבעוד מועד כדי לחסוך כמה שיותר כסף מעלות הטיסה והשירותים הנלווים לה? מעולה! עד לפני כמה שנים הרעיון של הזמנת טיסה מבעוד מועד היה פנטזיה וכולנו היינו רגילים לרכוש חופשות ממש רגע לפני הנסיעה. אולי זה האופי הישראלי ואולי זה היה החשש שנצטרך לבטל, אבל אז הביאו לארץ את ביטוח ביטול טיסה - טריפ גרנטי ומאז כולם אומרים "איך לא חשבו על זה קודם". מה זה אומר ומה הם חמשת דברים שיש לבדוק לפני שרוכשים ביטוח ביטול טיסה? התייעצנו עם אלון פנחסי, משנה למנכ"ל-Trip Guaranty- ביטוח ביטול טיסה, שהסביר כי ביטוח ביטול טיסה מאפשר לבטח את הטיסה ואת כל השירותים הנלווים לה מפני אפשרות ביטול. נוסע שייאלץ או יחליט לבטל את טיסתו, יקבל לפחות 80% החזר מההפסד שנגרם לו בגין אותו הביטול. כמו כל דבר אחר שמצליח, גם ביטוח ביטול טיסה נמכר היום אצל כל סוכני הנסיעות, כל סוכני הביטוח ואצל מרבית מסוכנויות הביטוח. אז למה עליכם לשים לב בזמן רכישת הביטוח?

משוכנעים שביטוח נסיעות הוא גם ביטוח ביטול טיסה? טעיתם!

נכון, בביטוח נסיעות יש הרחבה המאפשרת לבטל את הנסיעה מסיבה רפואית מחמירה אם זו קיימת בזמן הקרוב לנסיעה ואו מסיבת מוות מדרגה ראשונה. לכיסוי זה יש סייגים של מצב סיעודי לדוגמא, יש הגבלת סכום של כיסוי הביטוח וכו'.

ביטוח ביטול טיסה מכסה את הטיסה ואת כל השירותים הנלווים לה

שירותים נלווים כוללים מלון, שייט, רכבים, פארקים, הופעות, טיסות המשך וכדומה, אז שימו לב מה כלול בביטוח שאותו אתם רוכשים. ישנם ביטוחים שבהם תיאלצו לרכוש את הטיסה ואת כל השירותים הנלווים בפעם אחת על מנת שיהיו מבוטחים כולם. יש ביטוחים שבהם ניתן לרכוש את הטיסה ולבטחה ועם הזמן שבין רכישת הטיסה והביטוח לתאריך של הנסיעה עצמה, ניתן להוסיף כיסוי גם עבור אותם שירותים נלווים.

כמו בכל דבר אחר בחיים...מי הוא המומחה?

כאמור, ביטוח ביטול טיסה נמכר כיום על יד מרבית מסוכנויות הביטוח בארץ. לא תמיד השם והמוניטין של חברת הביטוח בהכרח אומר שהם המומחים לביטוח ביטול טיסה. אם ניקח למשל את גוגל שרצתה להתמחות בשירות מפות לנסיעה, לא הייתה להם בעיה להשיק שירות שכזה משלהם והם גם ניסו לזמן מה לעשות זאת ללא הצלחה. עד שהבינו שיש חברה בשם waze שיודעת לעשות זאת ומתמחה בעיקר בזה, ולכן גוגל רכשה אותה. חברת ביטוח שמתמחה בקרנות פנסיה אינה בהכרח חברה המתמחה בביטוח ביטול טיסה - חפשו את המומחים.

מה שקובע זה כמה זמן לוקח להשיג את מחלקת שירות וכמה זמן לוקח לקבל את הכסף בחזרה

לא חסרות דוגמאות שבהן ניתן להשיג את מחלקת מכירות בפחות מדקה אך את מחלקת שירות לא ניתן להשיג בפחות מ - 10 דקות. מטרת ביטוח ביטול טיסה היא להקנות שקט נפשי ללקוחות מזמן רכישת הביטוח ועד זמן הטיסה. ככזה, גם להשיג את מחלקת שירות וגם לתבוע את הכסף במקרה של ביטול הטיסה, צריך להיות תהליך קל ולא דרך סוכנים כאלה או אחרים אלא ישירות מול אלה המטפלים בתביעות ובהפקת הפוליסות (מומחים לביטוח ביטול טיסה בלבד...כבר אמרנו?) בביטוח בעיקר, זמן ההחזר של הכסף ואחוז התביעות המשולמות הרבה יותר חשובים מעלות הביטוח. תשקיעו עוד דקה מעבר לבדיקת העלות, תבדקו תגובות על השירות ובעיקר תגובות על תהליך התביעה.

אם כבר מדברים על שירות ותביעות....לא מגיע לנו קצת אקסטרה?

ביטוח ביטול טיסה זהה בכל החברות אך בטריפ גרנטי הוסיפו שירות vip שנקרא express guaranty ובו הם מבצעים את הליך ביטול הטיסה מול סוכן הנסיעות או חברת התעופה עבור הלקוח ובנוסף מנסים להחזיר ללקוח עד 90% מההפסד הנגרם לו בפועל.

***השירות מותנה בסוג כרטיס הטיסה, חברת התעופה וסוג השירותים הנוספים הנלווים לטיסה.
לא כל הכרטיסים מתאימים לסוג זה של שירות.

לפרטים נוספים על ביטוח ביטול טיסה מכל סיבה הקליקו כאן או צרו קשר בטלפון 073-7586971

טריפ גרנטי undefined, בשיתוף טריפ גרנטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully