וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתכננים טיול משפחתי בחגים? יש כמה דברים שחשוב לקחת בחשבון

בשיתוף טריפ גרנטי, בשיתוף טריפ גרנטי

19.3.2019 / 12:13

בפעם הבאה שאתם מתכננים טיול משפחתי, תזכרו כי הזמנת מרכיבי החופשה מראש יכולה לחסוך לכם הרבה כסף וביטוח ביטול טיסה-טריפ גרנטי מבטיח כי תוכלו להיות שקטים במידה ותאלצו לבטל

בשיתוף טריפ גרנטי

אמרתם חגים, אמרתם חופשה בחו"ל עם המשפחה. הילדים יוצאים לחופש, ההורים לוקחים חופש וצריך למלא את הזמן - הרבה זמן. אז מה חשוב לקחת בחשבון שמתכננים טיול משפחתי בחגים? כדי לקבל כמה טיפים התייעצנו עם טיירי גננסיה, מנכ"ל Trip Guaranty - ביטוח ביטול טיסה, שאמר שאם רוצים לחסוך כסף, חשוב להזמין את הטיסה וכל המרכיבים של החופשה (מלון, רכב, כניסה לאתרים, הופעות וכו') מראש. כמה זמן מראש? כמה שיותר. כמעט מיותר לציין שבתקופה של החגים כל 'עם ישראל' נמצא בחו"ל ולכן הביקוש הוא גבוה. הזמנה של טיסה מראש יכולה להוזיל את העלות שלה בצורה משמעותית וכך גם מחירי כרטיסים להופעות ואטרקציות. כמובן שהזמנה מראש גם מבטיחה כי יהיה לנו מקום טוב.

בנוסף, כיוון שטיול משפחתי כולל בד"כ 4-6 נפשות, יש המון תיאומים והתאמות שצריך לעשות ולכן מומלץ להתייעץ עם יועץ תיירות. הוא יכול להמליץ לכם איזה יעדים ואתרים מתאימים להרכב המשפחתי (לפי גיל והעדפות) וכמובן שיועץ התיירות גם יכול להזמין עבורכם את הטיסה, המלון, הרכב וכו' כדי לחסוך לכם התעסקות מיותרת.

העלויות של חופשה משפחתית הן בד"כ גבוהות יחסית ולכן חשוב להכין תכנית מגירה למקרה שתאלצו לבטל את הנסיעה. לא מעט משפחות נאלצות לבטל את החופשה בסמוך למועד ההמראה עקב אילוץ מהעבודה של אחד ההורים, מחלה של אחד הילדים או לפעמים כי סתם לא מסתדר. לא משנה מה הסיבה לביטול, כיום ניתן לקבל החזר של 80% ואף למעלה מזה על כל מרכיבי החופשה דרך ביטוח ביטול טיסה. מדובר בפוליסה פופולארית מאוד בחו"ל ובארה"ב בפרט שהגיעה לארץ ועברה התאמות לקהל הישראלי. איך זה עובד? הזמנתם טיסה, מלון, רכב וכרטיס להופעה? כל מה שתצטרכו להוכיח זה כי ביטלתם את הטיסה ותוכלו לקבל את ההחזר על כל מרכיבי החופשה שהזמנתם מראש. אז בפעם הבאה שאתם מתכננים טיול משפחתי, תזכרו כי הזמנת מרכיבי החופשה מראש יכולה לחסוך לכם הרבה כסף וביטוח ביטול טיסה-טריפ גרנטי מבטיח כי תוכלו להיות שקטים במידה ותאלצו לבטל.

לפרטים נוספים על ביטוח ביטול טיסה מכל סיבה הקליקו כאן או צרו קשר בטלפון 073-7586971

טריפ גרנטי undefined, בשיתוף טריפ גרנטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully