וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק תתכננו נכון ותוכלו לצאת לחופשה בטירה בפחות מ-50 יורו ללילה

בשיתוף טריפ גרנטי, בשיתוף טריפ גרנטי

19.3.2019 / 12:21

בשנים האחרונות צצים אתרים שמציעים לינה במקומות לא שגרתיים - טירות בהרים, אחוזות בערים מרוחקות, בקתות ענק באמצע יער ועוד. כיוון שמדובר במבני ענק שיש בהם מקומות שינה ל-20 אנשים ומעלה, זה יכול להיות המקום המושלם עבור חופשה משפחתית

בשיתוף טריפ גרנטי

מחפשים מלון לחופשה הבאה שלכם בחו"ל אבל עמוק בלב קצת נמאס לכם מבופה ובקבוקי שמפו קטנים? אז הגיע הזמן לחלום בגדול! כמה גדול? חופשה בטירה עתיקה או באחוזה מדהימה או בבקתה קסומה באמצע שום מקום. אגב, אם תתכננו נכון תוכלו לעשות את זה בפחות מ-50 יורו ללילה!

כדי להבין איך, התייעצנו עם טיירי גננסיה, מנכ"ל Trip Guaranty-ביטוח ביטול טיסה, שסיפר לנו כי בשנים האחרונות צצים אתרים כפטריות אחרי הגשם שמציעים לינה במקומות לא שגרתיים - טירות בהרים, אחוזות בערים מרוחקות, בקתות ענק באמצע יער ועוד אינסוף אפשרויות. שטח אתרי הנופש האלה מתפרס על מאות מטרים רבועים, אך בניגוד למלון במרבית המקומות האלה לא תמצאו אורחים נוספים. כלומר, כל הטירה לעצמכם! ברור שאם תצאו כזוג תשלמו הרבה יותר מ-50 יורו לילה (המחיר נע בד"כ בין 500-1,500 יורו ללילה) אבל כיוון שמדובר במבני ענק שיש בהם מקומות שינה ל-20 אנשים ומעלה, זה יכול להיות המקום המושלם עבור חופשה משפחתית, טיול עם חברים או טיול מהעבודה (במקומות בהם הבוס ממש מפנק). כלומר, אם המחיר הוא 1,000 יורו ללילה ותהיו 20 איש - כל אדם ישלם 50 יורו ללילה...שווה! בניגוד למלונות, צריך להזמין את המקום הרבה זמן מראש - כמה זמן? בדרך כלל בין 9-12 חודשים. גם במידה ויש מקום פנוי 3 חודשים מראש, הזמנה של שנה מראש יכולה להוזיל באופן משמעותי את העלות ללילה ב-20-30 אחוז.

עבור רוב הקהל הישראלי, הזמנת חופשה כל כך הרבה זמן מראש עלולה להרתיע, לא בגלל הספונטניות שמאפיינת אותנו, אלא בגלל שתמיד חוששים "מה יודע מה יקרה בעוד שנה?" כלומר, הישראלים חוששים להזמין מקום מראש בגלל החשש לשלם את דמי הביטול במידה והם לא יוכלו לטוס לחפשה בשל סיבה כזו או אחרת. בדיוק בשביל מקרים כאלה יש ביטוח ביטול טיסה - שירות אשר מאפשר לכם לקבל 80% החזר ואף למעלה מזה על כל מרכיבי החופשה. כלומר, הזמנתם טירה ונאלצתם שבועיים לפני לבטל את הנסיעה? תוכלו לקבל החזר כספי, לא משנה מה הסיבה, גם על הטיסה וגם על הטירה. כל מה שצריך להגיש לטריפ גרנטי זה את ביטול הטיסה והכסף יוחזר בהליך פשוט ומהיר. הביטוח תקף עד 12 שעות לפני המראת המטוס, כך שמדובר בתכנית מגירה אמיתית לכל צרה שלא תבוא.

לפרטים נוספים על ביטוח ביטול טיסה מכל סיבה הקליקו כאן או צרו קשר בטלפון 073-7586971

טריפ גרנטי undefined, בשיתוף טריפ גרנטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully