וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה ההבדל בין מאתר נזקי מים לאינסטלטור ולמה זה יכול לחסוך לכם הרבה כסף וקירות שבורים בבית?

בשיתוף לוזון - המרכז הישראלי לאיתור נזקי מים, בשיתוף לוזון - המרכז הישראלי לאיתור נזקי מים

19.3.2019 / 12:38

מערכת האינסטלציה בבית שלנו מורכבת מכמה מערכות שונות; מי ברז, מי קולחין (ביוב ושופכין), מערכת מי גשמים ולעתים מערכת חימום תת-רצפתי והכשרתו של האינסטלטור לא מאפשרת לו להכיר ולאתר את מקור הבעיה בכול אחת מאותן מערכות

בשיתוף לוזון - המרכז הישראלי לנזקי מים

כאשר יש לנו בבית רטיבות או נזילה אנחנו מתקשרים באופן אוטומטי לאינסטלטור; הבעיה? הוא לא תמיד איש המקצוע הנכון וזאת מכיוון שמים מגיעים לא רק דרך האינסטלציה אלא דרך מערכות נוספות כגון: חדירות מי גשמים, עיבוי, צמגים, ועוד... אבל אחרי שהוא ישבור לנו כמה קירות בבית כבר יהיה קשה לחזור אחורה. אז מה זה מאתר נזקי מים ואיך הוא יכול לחסוך לנו הרבה כסף?

מאיר לוזון, מנכ"ל חברת לוזון, המרכז הישראלי לאיתור נזקי מים ויו"ר איגוד מאתרי הנזילות ותרמוגרפיה בישראל, מסביר כי מערכת האינסטלציה בבית שלנו מורכבת מכמה מערכות שונות; מי ברז, מי קולחין (ביוב ושופכין), מערכת מי גשמים ולעתים מערכת חימום תת-רצפתי והכשרתו של האינסטלטור לא מאפשרת לו להכיר ולאתר את מקור הבעיה בכול אחת מאותן מערכות שצוינו. כלומר, כדי לטפל בבעיית הרטיבות או הנזילה יש לאתר את מקור הנזילה, כיוון שלא תמיד המקום בו תופיע הרטיבות הוא בהכרח המקום ממנו נובעת הבעיה.

בניגוד לאינסטלטור, למאתר נזקי מים יש את הידע והכלים שמאפשרים לו לזהות את מקור הבעיה באופן נקודתי. לאחר הבדיקה, מאתר המים מוציא דוח מפורט שלמעשה מאפשר לנו להזמין את בעל המקצוע הרלוונטי שיטפל ברטיבות או הנזילה בצורה הטובה ביותר. מה שחוסך זמן עבודה, שבירה של קירות מיותרים וכתוצאה מכך נחסך כסף - גם בטווח הרחוק. אך מעבר לחסכון הכספי שיכול לנוע בין אלפי לעשרות אלפי שקלים, גם נחסכת עוגמת נפש שיכול להיגרם עקב טיפול לא נכון. לכן לא מזמינים בעל מקצוע לפני שעושים בדיקה על ידי מאתר נזקי מים מוסמך ע"י איגוד מאתרי הנזילות והתרמוגרפיה בישראל.

פרטים נוספים באתר של לוזון - המרכז הישראלי לנזקי מים.

לוזון - המרכז הישראלי לנזקי מים undefined, בשיתוף לוזון - המרכז הישראלי לאיתור נזקי מים
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully