וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבית החדש שאתם עומדים לעבור אליו יכולות להיות הפתעות שלא חלמתם עליהן

בשיתוף לוזון - המרכז הישראלי לנזקי מים, בשיתוף לוזון - המרכז הישראלי לנזקי מים

19.3.2019 / 12:47

מעלה מ-43% מהתיקים שמתנהלים בבית משפט כנגד קבלנים ואנשים שמוכרים דירה מיד שנייה הם סביב הנושא של נזקי מים. לכן חשוב לאתר רטיבות ונזילות עוד לפני שהן מגיעות לפני השטח

רטיבות ועובש בקיר/בשיתוף לוזון - המרכז הישראלי לנזקי מים

עוברים לבית חדש? מעולה! לפעמים זה קורה אחרי כמה שנים, לפעמים אחרי כמה חודשים ואם אתם ממש חסרי מזל, אז זה קורה על ההתחלה... מה הכוונה? להפתעה לא נעימה שבדיקה מקצועית יכלה למנוע - בקיצור? בעיית רטיבות ונזילות. מאיר לוזון, מנכ"ל חברת לוזון, המרכז הישראלי לאיתור נזקי מים ויו"ר איגוד מאתרי הנזילות ותרמוגרפיה בישראל, מספר כי למעלה מ-43% מהתיקים שמתנהלים בבית משפט כנגד קבלנים ואנשים שמוכרים דירה מיד שנייה הם סביב הנושא של נזקי מים. לכן חשוב לאתר רטיבות ונזילות עוד לפני שהן מגיעות לפני השטח.

כדי לאתר את נזקי המים ולהימנע מחוסר הנעימות והטרחה הבירוקרטית, קיים היום ציוד מתקדם לאיתור נזקי מים כגון: מצלמה תרמית אינפרה-אדום ומצלמות סליל אופטית שיכולות להיכנס לכל מקום ולסייע בזיהוי כשלים - בקירות, בתקרה במערכות הביוב והמים. את המערכות הטכנולוגיות מפעיל מאתר נזקי מים מוסמך שלאחר הבדיקה מכין דוח מפורט שמסייע לפשט את הליך השיפוץ והתיקון.

על פי חוק המכר, בעל הנכס מחויב לאפשר למאתר נזקי המים לערוך את הבדיקה - בדיוק כמו שנעשה בדיקה לרכב חדש או מיד-2 שנרצה לרכוש - רק שבניגוד לרכב, עלות התיקונים (וכמובן גם עלות הרכישה עצמה) גבוהה הרבה יותר, אך משום מה אנשים רבים לא עורכים בדיקה מקיפה לאיתור נזקי מים טרם כניסתם למעונם החדש. הבדיקה לא אמורה לעצור אותנו מלרכוש את הבית, אלא לסייע לנו להגיע להסכם עם המוכר בו עלות התיקונים מתקזזת מעלות הרכישה.

בשורה התחתונה? קל יותר לתקן את נזקי המים כאשר הבית עומד ללא רהיטים וללא ילדים שמתרוצצים ולכן נחסך לנו "כאב ראש" וכמובן שגם כסף רב כיוון שהבעיה מטופלת עוד לפני שהיא הופכת לבעיית רטיבות חמורה.

פרטים נוספים באתר של לוזון - המרכז הישראלי לנזקי מים

בשיתוף לוזון - המרכז הישראלי לנזקי מים, בשיתוף לוזון - המרכז הישראלי לנזקי מים
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully