וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדות אישית: כך מנעתי מהפורצים לבית שלי לגנוב דברים יקרי ערך

בשיתוף מוקד אמון, בשיתוף מוקד אמון

19.3.2019 / 16:11

לפני מספר חודשים הייתה פריצה בביתו של אילן מור, אולם למזלו נמנע הוונדליזם והפורצים הספיקו לקחת רק כמה מוצרי אלקטרוניקה קטנים. כעת הוא מספר מה מנע מהפורצים לגנוב רכוש רב ולהסב נזק

בשיתוף מוקד אמון

אילן מור שמתגורר במרכז הארץ התמודד בתחילת 2019 עם הידיעה המפחידה שביתו נפרץ: "לפני כמה חודשים קיבלתי שיחה בשעה 10:00 מהמוקד המבצעי של 'מוקד אמון' שדיווח לי כי התקבלה התרעה על פריצה בביתי. 7 דקות לאחר מכן כבר דווח לי כי הסייר של מוקד אמון כבר הגיע למקום ו-2 דקות אחריו הגיעה גם המשטרה. למעשה, רק בזכות התגובה המהירה של המוקד נמנע הוונדליזם בביתי והפורצים הספיקו לקחת רק כמה מוצרי אלקטרוניקה קטנים".

מערך מיגון מקיף מסייע במניעה ומזעור נזקים ומעניק שקט נפשי

"אני יודע כי פריצות וגניבות הן נפוצות מאוד בישראל, בעיקר בערים ויישובים עם בתים צמודי קרקע. אצלי בבית, הפורצים נכנסו דרך הוויטרינות בקומת המרתף ולצערי אין דרך למנוע פריצות לגמרי, אלא רק להקטין את הסיכוי ולמזער נזקים במידה וזה קורה. לפני 8 שנים פרצו לעסק שלי וגנבו ממנו המון כסף ורכוש ומאז אני "דוקטור לאזעקות"."

חיבור מערכות המיגון למוקד צופה: ניהול יעיל ומהיר של האירוע בזמן אמת

"למדתי את הנושא לעומק והתובנה שלי היא שחיבור מערכת האזעקה והמצלמות למוקד צופה בבית היא קריטית! למעשה, ברגע שמתקבלת התרעה המוקד יכול לראות בזמן אמת מה קורה בבית ולנהל את האירוע בצורה יעילה ומהירה. זה בעצם מה שמנע מהפורצים לבית שלי לגנוב רכוש רב ולהסב נזק" .
פרטים נוספים באתר של "מוקד אמון"

מוקד אמון undefined, בשיתוף מוקד אמון
  • עוד באותו נושא:
  • מוקד אמון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully