וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סובלים ממיגרנה? האבחון שיעזור לפתור את הבעיה מהשורש

בשיתוף איריס גייר הקליניקה לאירידולוגיה, בשיתוף איריס גייר הקליניקה לאירידולוגיה

20.3.2019 / 11:53

למרות שכאב המיגרנה מופיע בראש, ב- 90% מהמקרים מקור הבעיה הוא בכלל במערכת אחרת בגוף כמו מערכת העיכול, הכבד ועוד - ודרך סימנים בגלגל העין ובלובן העין ניתן לאתר את המקור המדויק של הבעיה

בשיתוף איריס גייר הקליניקה לאירידולוגיה

מיגרנה היא אחת התופעות הכי נפוצות בעולם במודרני והיא מוגדרת כמצב תחלואה כרוני. אנחנו מוקפים במסכים ואוכל תעשייתי, רצים ממקום למקום ונתונים ללחצים רבים. בקיצור? אנחנו עושים הכול כדי להספיק את רשימת המטלות הלא נגמרת שלנו, אבל אז המיגרנה מופיעה ופשוט משתקת אותנו.

בניגוד לכאב ראש, מיגרנה היא כאב ראש אינטנסיבי שמופיע בד"כ בצד אחד של הראש והיא עלולה להקשות עלינו לפתוח את העיניים ומלווה פעמים רבות בבחילות. איריס גייר, מומחית לאירידולוגיה (מדע האבחון בגלגל העין) ונציגת האיגוד הבינלאומי IIPA, מסבירה כי למרות שכאב המיגרנה מופיע בראש, ב- 90% מהמקרים מקור הבעיה הוא בכלל במערכת אחרת בגוף כמו מערכת העיכול, הכבד ועוד..

תפקידו של האבחון האירידולוגי - אבחון בגלגל העין נועד בדיוק בשביל זה. העיניים שלנו משמשות כמפה לגוף ודרך סימנים בגלגל העין ובלובן העין ניתן לאתר את המקור המדויק של הבעיה. מדובר באבחון פשוט, לא חודרני שכולל גם סקירה על אורח החיים דרך שאלות מכוונות. לאחר האבחון מותאמת תכנית אישית להחלמה אשר מסייעת לפנות את הרעלים מהגוף ולשקם את המערכות. בקליניקה לאירידיולוגיה של איריס גייר יש מעל 90% הצלחה באבחון המקור לבעיית המיגרנה.

רוצה להיפטר מהמיגרנה בעזרת אבחון אירידולוגי? לאתר של איריס גייר לחצו כאן

איריס גייר, בשיתוף איריס גייר הקליניקה לאירידולוגיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully