וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך ניצלתי מהסבל היומיומי של תשישות ועייפות כרונית. סיפור אישי

בשיתוף איריס גייר הקליניקה לאירידולוגיה, בשיתוף איריס גייר הקליניקה לאירידולוגיה

20.3.2019 / 12:03

רינת דיין סבלה מעייפות ותשישות כרונית שלבסוף הובילה גם לנשירת שיער ובעיות עיכול וגילתה את הסיבות שהפתיעו אותה רק כשניגשה לאבחון אירידיולוגי-אבחון בגלגל העין

בשיתוף איריס גייר הקליניקה לאירידולוגיה

מי מאתנו לא מרגיש עייפות ותשישות במהלך היום? באופן טבעי, אנחנו מקשרים את זה לעובדה שאנחנו לא ישנים טוב בלילה, נתונים ללחצים או שסתם לא שתינו היום מספיק מים. אלה בהחלט דברים שיגרמו לנו להרגיש עייפים ותשושים, אך ברוב הפעמים מדובר בבעיה גדולה יותר - במיוחד אם מדובר בתחושות שחוזרות על עצמן כמה פעמים בשבוע.

רינת דיין סבלה מעייפות ותשישות כרונית שלבסוף הובילה גם לנשירת שיער ובעיות עיכול ובכתבת הווידאו היא מספרת כיצד תוצאותיו של אבחון אירידיולוגי-אבחון בגלגל העין, הפתיעו גם אותה. איריס גייר, מומחית לאירידולוגיה (מדע האבחון בגלגל העין) ונציגת האיגוד הבינלאומי IIPA, אשר אבחנה את רינת מספרת כי אצל רינת הבעיה נבעה מחוסר ספיגה במערכת העיכול ועיבוי דופן כיס המרה.

אז מהו אבחון בגלגל העין? ראשית, חשוב לציין שמדובר באבחון הנעשה בעזרת מצלמה ומיקרוסקופ ייעודים והוא אינו פולשני או כואב. צילום העין למעשה מראה לנו סימנים (באישון ובלובן העין) היכן מסתתר שורש הבעיה בגוף. רינת מספרת כי כבר בשלב ניתוח התוצאות היא הופתעה עד כמה מדויק ומקיף היה האבחון כיוון שאיריס גייר נגעה וזיהתה נקודות ותסמינים ששום רופא לא הצליח לעשות לפני כן. לאחר האבחון הותאמה לרינת דיין תכנית אישית אשר סייעה למערכת העיכול וכיס המרה בפרט להשתקם. חייה של רינת השתנו מקצה לקצה וכך גם אצל למעלה מ-90% מהמטופלים שאובחנו אצל איריס גייר.

רוצה לחזור להרגיש חיוני ועירני בעזרת אבחון אירידולוגי? לאתר של איריס גייר לחצו כאן

איריס גייר, בשיתוף איריס גייר הקליניקה לאירידולוגיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully