וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש לכם ציוד יקר בעסק? כך תפקחו ותייצרו הרתעה נגד פורצים

בשיתוף מוקד אמון, בשיתוף מוקד אמון

21.3.2019 / 13:22

שוומרים ואמצעי מיגון טכנולוגיים הם חלק חשוב ממערך האבטחה, אבל כדי למקסם את הפיקוח וההרתעה כדאי שיגבה אותם מוקד מבצעי, כשההבדל בין מוקדי סיור לבין מוקד אבטחה מבצעי הוא הפעולות היזומות של מוקד האבטחה המקצועי

Family Guide בשיתוף מוקד אמון

כאשר הלילה יורד, מפעלים, מרכזים לוגיסטיים ואתרי בנייה מסומנים כמטרה עבור פורצים, משחיתים ואנשים שמחפשים מחסה. שומרים ואמצעי מיגון טכנולוגיים הם חלק חשוב ממערך האבטחה, אבל כדי למקסם את הפיקוח וההרתעה כדאי שיגבה אותם מוקד מבצעי - כדי להבין מה זה אומר שוחחנו בכתבת הווידאו עם רפי סויד, בעלים ומנכ"ל מוקד אמון, שהסביר כי בשורה התחתונה, ההבדל בין מוקדי סיור לבין מוקד אבטחה מבצעי הוא הפעולות היזומות של מוקד האבטחה המקצועי.

כלומר, מוקדי סיור מוזעקים למקום רק כאשר יש צורך בכך ומוקד אבטחה מבצעי מגיע באופן יזום לשטח - בודק, מפקח ומבקר את פעילות השומרים והנעשה במקום. חשוב לציין כי מדובר בפתרונות משלימים ולא אחד במקום השני. המוקד המבצעי מבצע את הפיקוח והמעקב דרך שני צוותים: צוות שטח וצוות מוקד אשר עוקב אחר הנעשה דרך מצלמות - פיקוח ותיעוד של 24/7. למרות טכנולוגיות האבטחה המתקדמות שיש כיום, הצוותים שמפעילים את המערכות הם אלה שעושים את ההבדל - לכן בחטיבת האבטחה של מוקד אמון מקפידים להעסיק כוח אדם מיומן ואיכותי בלבד. צוות הסיור והמוקד הוא בסיווג רמה א' אשר מאושר ע"י המשטרה ויש למוקד את תקן האיכות הבינלאומי המחמיר 2008 :9001 ISO. צוותי מוקד האבטחה הם יוצאי מערכת הביטחון, בוגרי קורסים פיקודיים ומפעילי חדר הבקרה עוברים הכשרה מקצועית מקיפה.

לסיכום, המערך המקצועי של מוקד האבטחה המבצעי מייצר פיקוח והרתעה מקסימלית - בשגרה ובזמן אמת ומצליח למזער בצורה אפקטיבית את הסיכונים של פריצה והשחתה.

פרטים נוספים באתר של מוקד אמון

מוקד אמון undefined, בשיתוף מוקד אמון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully