וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המדריך לצרכן: מה כלול במחיר הקרוז ועל מה תצטרכו לשלם תוספת?

בשיתוף מונה קרוזים, בשיתוף מונה קרוזים

21.3.2019 / 13:40

קרוזים על אוניות פאר הם חופשה משתלמת במיוחד. כמעט הכול כלול במחיר וכדי שלא יהיו הפתעות, נעשה לכם סדר על מה תצטרכו לשלם אקסטרה ואיך ניתן לחסוך עוד בדרך לחופשה מושלמת וזולה

Family Guide בשיתוף מונה קרוזים

בחישוב של עלות מול תועלת (והנאה), קרוזים על אוניות פאר הם חופשה משתלמת במיוחד. כמעט הכול כלול במחיר וכדי שלא יהיו הפתעות, נעשה לכם סדר על מה תצטרכו לשלם אקסטרה ואיך ניתן לחסוך עוד!

נתחיל בכל מה שכלול במחיר הקרוז: מסי נמל, החדר ושימוש במתקני הספינה, ארוחות בחדר האוכל הראשי (בערב) אה-לה קארט, חדר אוכל בופה, סנייק בר - דוכני אוכל של פיצות סנדביצ'ים והמבורגרים; מתקני ספורט: חדר כושר, קיר טיפוס, אומגה, מתקני פארק מים, מופעי בידור, החלקה על קרח והשימוש בכל למתקני. בקיצור? אפשר לסגור חופשה מושלמת גם בלי להוסיף כסף. אך אם בכל זאת חשקה נפשכם בשתייה חריפה, בירה, יין או ארוחה במסעדות הנושא היוקרתיות או שקשה לכם להתנתק לגמרי מהעבודה או לא לעדכן בסטורי כל מה שקורה בקרוז (בקיצור? חיבור לאינטנרט), אז תצטרכו לשלם על כך אקסטרה.

בנוסף, מתקני הספא והטיפולים, סיורי החוף, הקזינו טיפים בספינה בגובה של 14$ לנוסע ללילה אינם כלולים במחיר. אך גם כאן יש דרך להוזיל! לדוגמא, ניתן לרכוש מראש חבילות של אלכוהול, גלישה ברשת ושימוש במתקני הספא והטיפולים אשר יוזילו את העלות פר שימוש. בסיורי החוף, שמחירם נע בין $50 ועד $250, ניתן לחבור לקבוצות קטנות (4-8) אנשים ולהוזיל את עלויות הסיור, המוניות והתחבורה וכדומה.

בנוסף, יועצי תיירות אשר מומחים בשייט יוכלו להתאים, למצוא ולהציע לכם סיורי חוף שאינם קשורים לחברת השייט ומחירם בד"כ זול יותר. יש עוד המון טיפים על כיצד לחסוך כסף ולכן תמיד מומלץ להיעזר ביועצי תיירות שמתמחים בשייט בהזמנת החופשה הבאה שלכם.

להזמנות - 6582*
פרטים נוספים באתר של מונה קרוזים

מונה קרוזים undefined, בשיתוף מונה קרוזים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully