וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק בים: למקסם את סיורי החוף בנמלי העגינה בזמן חופשת השייט

בשיתוף מונה קרוזים, בשיתוף מונה קרוזים

21.3.2019 / 13:45

חברות השייט מרוויחות יותר כסף ממכירה של סיורי החוף ושירותי האקסטרה, מאשר ממכירת החדרים עצמם. לכן הן מנסות לקדם את מכירת סיורי החוף בכל הכוח, לכן כאשר מזמינים קרוז חשוב להיעזר בשירותיהם של יועצי תיירות אשר מתמחים בשייט

Family Guide בשיתוף מונה קרוזים

בשנים האחרונות, חברות השייט השקיעו כל כך הרבה מאמץ כדי להפוך את האוניות לחוויה בלתי נשכחת, עד שחלק מהאנשים כבר שכחו כי גם מדי פעם צריך לעגון. אז כיצד תוכלו למקסם ולחסוך כסף בסיורי החוף? נתחיל עם "מידע סודי" - חברות השייט מרוויחות יותר כסף ממכירה של סיורי החוף ושירותי האקסטרה, מאשר ממכירת החדרים עצמם. לכן הן מנסות לקדם את מכירת סיורי החוף בכל הכוח - אך במקרה הזה מרבית הישראלים הם באמת לא פראיירים ומעדיפים לרכוש את סיורי החוף דרך צד שלישי או לפחות להיעזר בשירותיו. כדי לעשות זאת, חשוב להיעזר בשירותיהם של יועצי תיירות אשר מתמחים בשייט - מומחי השייט יוכלו לתת לכם מידע מקיף - החל מהצד הטכני של תיאום השירותים השונים ועד להמלצות חווייתיות.

לרוב, מומחי השייט ישלחו לכם מידע מפורט על סיורי החוף בנמלי העגינה השונים וכך תוכלו לקבל השראה ולהחליט מה מתאים לכם. כדי להוזיל את עלויות סיור החוף מומלץ לגבש קבוצה של 4-8 נוסעים: העלות החלקית של הסיור תהיה זולה יותר וכמובן שגם ההוצאה על מוניות. אז כיצד תדעו מה מתאים לכם? בגדול, סיורי חוף נחלקים ל-2 סוגים עיקריים: סיורים קלאסיים וסיורי נושא.

סיור קלאסי, כשמו כן הוא - הוא כולל מדריך באוטובוס ואורכו בין 3-10 שעות ובהתאם לשעות ההפלגה. עלות סיור זה נעה בין -€50 ועד €250 לנוסע והיא נקבעת ע"פ מספר פרמטרים:
זמן, מרחק, יעד, ארוחות ואתרי כניסה.

סיור נושא הוא ייחודי לאותו יעד. למשל? בפיורדים - רכבת קיטור למפלים; בקאריביים - צלילה עם חליפות אמודאי, או ספורט ימי אחר (אופנוע ים); באלסקה - מסוק לקרחון או שייט לוויתנים, וכן הלאה. חשוב לדעת! לסיורים אלה חשוב מאוד לשריין מקום מראש כי אם תחליטו בדקה ה-90' שאתם כבר בלב ים, הסיכוי למצוא מקום פנוי הוא נמוך.

בשורה התחתונה? המקצועיות והידע של מומחה השייט דרכו תתאמו את הקרוז יכול להכריע אם גם הזמן בו תהיו מחוץ למים יהיה מוצלח!
.

להזמנות - 6582*
פרטים נוספים באתר של מונה קרוזים

מונה קרוזים undefined, בשיתוף מונה קרוזים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully