וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המדריך לחופשת השייט המושלמת: כיצד תתכוננו לקרוז?

בשיתוף מונה קרוזים, בשיתוף מונה קרוזים

21.3.2019 / 13:55

אם עדיין לא יצאתם בחיים שלכם לקרוז מפנק אמיתי - הגיע הזמן שתתפנקו. כדי שהלא מוכר ירגיש לכם הרבה יותר נוח, הנה המדריך שיסייע לכם להתכונן לחופשת השייט שלכם ולהפוך אותה למושלמת

FAMILY GUIDE בשיתוף מונה קרוזים

אם אף פעם לא יצאתם לקרוז, הפסדתם! מדובר בחוויה יוצאת דופן וכדי שהלא מוכר ירגיש לכם הרבה יותר נוח, הנה המדריך שיסייע לכם להתכונן לחופשת השייט שלכם. אחרי שבחרתם את התאריך והיעד בעזרת מומחה שייט, אפשר להתחיל בהכנות. מה הן כוללות? לחפש את המופעים, המסעדות, האטרקציות וסיורי החוף שהכי מדברים אליכם ולשריין מקום. הזמנת שירותים מראש נעשית באתר חברת השייט והיא תוזיל את עלויות ביחס להזמנה של אותם שירותים שאתם כבר בלב ים. מועד ההפלגה מתקרב? הגיע הזמן לצ'ק אין אותו מומלץ לעשות כבר מהבית ולקצר את הזמן שתחכו בטרמינל. לאחר שלב הבידוק, תקבלו כרטיס מגנטי (בחלק מהאוניות החדשות זה כבר שעון חכם) בו יופיעו כל הפרטים שלכם. הוא למעשה משמש ככרטיס אשראי לכל מה שתרצו לרכוש בספינה החל מאוכל ועד לקניות. המידע מתעדכן אונליין ושווה לעקוב.

היום הראשון

עליתם לאונייה? התמקמתם בחדר? מעולה! צאו ותתחילו להסתובב בחופשיות. האוניות הן ענקיות והיכרות עם מבנה האנייה תחסוך לכם זמן בהמשך. עברו בין הסיפונים, זכרו איפה המסעדות, האטרקציות, האולמות והמועדונים אליהם תגיעו בהמשך (זוכרים שאמרנו להזמין מראש?). תרשו לעצמכם גם ללכת לאיבוד כי בטוח שתמצאו עוד המון דברים שווים.

מה קורה בזמן ההפלגה?

בכל ערב תקבלו תכנייה מפורטת על מה מחכה לכם בספינה ביום שלמחרת. החל מיעד, שעת עגינה והפלגה ועד הפעילויות המוצעות באותו היום. המידע שם מפורט מאוד וכדאי לשמור את התכנייה קרוב אליכם. בכל ערב יש מגוון הופעות ומופעים מושקעים ברמה הכי גבוהה! קברטים, מופעי מיוזיקל, קסמים וטלפתיה. בד"כ יש 2 סבבי הופעות אשר מתואמים מול שעות ארוחת הערב, כך שהקבוצה הראשונה אוכלת השנייה צופה במופע ולהיפך. הופעות ענק פחות מדברות אליכם? תוכלו ללכת לבארים, ערבי סטנד-אפ, ג'ז, ריקודים, קריוקי ועוד שלל פעילויות. כמובן שגם תמיד אפשר לקחת כוס יין או בירה ופשוט לנוח בשפת הבריכה.

מה אוכלים בקרוז?

השאלה צריכה להיות - מה לא אוכלים? המגוון הוא אינסופי והתפריט עשיר ומגוון, בעיקר בארוחות הערב: איטלקי, צרפתי, בשרים דרום אמריקאי, אסיאתי, ים תיכוני, בריאותי ועוד ועוד. מסעדות הנושא הן מסעדות גורמה שיש לשריין אליהן מקום מראש והתשלום אליהן הוא בנפרד. המלצה? לפחות פעם אחת בחופשה לכו למסעדת נושא. כמובן שיש גם בופה, מסעדה עם שירות עצמי וכל אחד ואחת ימצא שם מה לאכול - החל מילדים קטנים ועד לאניני טעם.

רגישות למזון, דיאטות, טבעונות וכשרות

בגדול, השירות בקרוז הוא ברמה הגבוהה ביותר ולכן כל בקשה תקבל מענה - אך אם אתם בדיאטה מיוחדת, שומרי כשרות, רגישים ללקטוז, טבעונים או עם סוכרת או כל מגבלה אחרת יש לעדכן את חברת השייט מראש שתדאג לתפריט מיוחד. לשומרי כשרות הארוחות יסופקו בארזיה אטומה הרמטית בכלי חד פעמי ותמיד ניתן לבקש במנות דגים כי הם יעשו על הגריל עטופים בנייר כסף.

קליטה סלולרית וגלישה באינטרנט

גלישה ב-WI-FI היא בתשלום וכדי להוזיל עלויות מומלץ לרכוש 'דיל גלישה' - ככל שתרכשו חבילת גלישה גדולה יותר, כך עלות הגלישה פר MB תהיה נמוכה יותר. שימו לב: חיבור בלב ים לא קיים מאחר והקליטה הינה לוויינית והיא יקרה מאוד.

להזמנות - 6582*
פרטים נוספים באתר של מונה קרוזים

מונה קרוזים undefined, בשיתוף מונה קרוזים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully