וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה זה באמת אומר לשוט בספינות יוקרה?

בשיתוף מונה קרוזים, בשיתוף מונה קרוזים

21.3.2019 / 14:05

העלות הממוצעת ליום עבור נוסע אחד בספינת יוקרה היא 500 דולר ובהחלט מדובר בהוצאה לא מבוטלת, אך לא רק העשירון העליון יכול להרשות לעצמו חופשה כזאת שהיא באמת חופשה של פעם בחיים

family guide בשיתוף מונה קרוזים

כשאומרים לכם ספינות יוקרה, מה אתם מדמיינים? אז כדי שלא תצטרכו להפליג רחוק מדי בדמיון, נעשה לכם קצת סדר על איך נראית חופשה ברמה אחרת. דבר ראשון, ממש לא מדובר בספינות ענק - אלא בספינות קטנות, עד 70,000 טון באווירה של יאכטה פרטית. החדרים גדולים, מרווחים ומעוצבים בסטייל והעיצוב הכללי הוא יוקרתי, נקי וקלאסי וכך גם הבילויים והאטרקציות - קונצרטים, אופרה, רסיטלים ששמים דגש על תרבות גבוהה ונינוחה. כך שבאופן טבעי, כמעט ולא תמצאו בהפלגות אלה משפחות עם ילדים וזוגות צעירים - אלא בעיקר אנשים בגילאי 60 +.

כיאה לספינת יוקרה, האוכל המוגש הוא גורמה עם עשייה מתוחכמת ועכשווית בצלחות אמנותי ומהודר. תמצאו שם סטייק טונה טריף לובסטר, פילה מיניון ועוד אינספור מנות ששמות דגש על חומרי גלם איכותיים וטריים. אחד הדברים שהופך את חווית השייט לכל יוקרתית ומפנקת הוא היחס האישי - לרוב היחס בין האורחים לאנשי הצוות יהיה 1:1 1:2. היחס הכי אישי שיש. בהפלגות אלה יש אפשרות לחופשות סביב נושא ומכנה משותף כמו יין או סיגרים.

יתרון נוסף הוא שבזכות גודל הספינות יש נגישות לנמלים קטנים שספינות גדולות לא יכולות לעגון בהן. המסלולים הם ארוכים באופן יחסי ושמים דגש על הפן הגיאוגרפי - כלומר, שייט באזורים בהם באופק תראו מגוון תווי נוף אשר משתלבים עם הנוף עוצר הנשימה של הים.

העלות הממוצעת ליום עבור נוסע אחד היא 500 דולר ובהחלט מדובר בהוצאה לא מבוטלת, אך לא רק העשירון העליון יכול להרשות לעצמו חופשה כזאת שהיא באמת חופשה של פעם בחיים.

להזמנות - 6582*
פרטים נוספים באתר של מונה קרוזים

מונה קרוזים undefined, בשיתוף מונה קרוזים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully