וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רבים עם השכנים מי אחראי על הנזקים שנגרמו עקב חדירת מים? רק למאתר נזקי מים יש את הפתרון

בשיתוף לוזון - המרכז הישראלי לנזקי מים, בשיתוף לוזון - המרכז הישראלי לנזקי מים

21.3.2019 / 15:18

אם יש לנו רטיבות בתקרה זה לא בהכרח אומר כי הבעיה נובעת מהשכן שגר מעלינו. לכן, מומלץ להזמין מאתר נזקי מים שמשמש כמו מגשר בבית משפט - תפקידו לקבוע מהו מקור הבעיה

בשיתוף לוזון - המרכז הישראלי לנזקי מים

למי מאתנו אין שכנים ומי מאתנו לא מצא את עצמו רב ומתווכח איתם על מי אחראי על נזקים שנגרמו עקב חדירת מים? אז מה זה מאתר נזקי מים ולמה רק לו יש את הפתרון? מאיר לוזון, מנכ"ל חברת לוזון - המרכז הישראלי לאיתור נזקי מים ויו"ר איגוד מאתרי הנזילות ותרמוגרפיה בישראל, מסביר כי אם יש לנו רטיבות בתקרה זה לא בהכרח אומר כי הבעיה נובעת מהשכן שגר מעלינו. לכן, מומלץ להזמין מאתר נזקי מים שמשמש כמו מגשר בבית משפט - תפקידו לקבוע מהו מקור הבעיה. האם זה באמת מהשכן? אולי משזה שמעליו? ואולי בשל בעיית נזילה ברכוש המשותף של הבניין.

את הבדיקה מאתר כשלי המים עושה באמצעות מגוון כלים טכנולוגיים: מצלמות אינפרה-אדום, מצלמות סליל אופטי, גלאי גז ועוד - לאחר הבדיקה, מאתר נזקי המים מכין דוח מקיף שמסייע לנו להזמין את בעל המקצוע הרלוונטי ולכוון אותו לטיפול נקודתי בבעיה.

מדוע זה חשוב? כי במידה ולא נאתר את מקור הבעיה, בעל המקצוע עלול לשבור קירות ורצפות ללא צורך, לטפל במקום הלא נכון וכתוצאה מכך הנזק יחמיר. בשורה התחתונה? מאתר נזקי המים הוא אובייקטיבי והבדיקה והדוח יכולים למנוע ריבים וחוסר נעימויות שלעתים יכולים להגיע עד לבית המשפט.

פרטים נוספים באתר של לוזון - המרכז הישראלי לנזקי מים

לוזון - המרכז הישראלי לנזקי מים undefined, בשיתוף לוזון - המרכז הישראלי לנזקי מים
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully