וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש רטיבות בבית? הבדיקה שחברת הביטוח רוצה לעשות והבדיקה שאתם חייבים לעשות

בשיתוף לוזון - המרכז הישראלי לנזקי מים, בשיתוף לוזון - המרכז הישראלי לנזקי מים

21.3.2019 / 15:36

רוב הפוליסות של חברות הביטוח כוללות אך ורק נזקי צנרת בלבד. במידה ואיש המקצוע מטעם חברת הביטוח הוכיח כי הבעיה אינה קשורה לצנרת, חברת הביטוח מסירה את אחריותה מהנזק שנגרם. לכן אתם צריכים מאתר נזקי מים מוסמך

פמלי גייד בשיתוף לוזון - המרכז הישראלי לנזקי מים

אם הייתה לכם רטיבות בבית ופתחתם תביעה כנגד חברת הביטוח, סביר להניח שהגיע לביתכם בודק מטעם חברת הביטוח שעשה בדיקה קצרה ושטחית עם מצלמה תרמית, שתוצאותיה הראו כי לא מדובר בנזק אינסטלציה ולכן הבעיה אינה כלולה בפוליסה. אז מהי הבדיקה שאתם חייבים לעשות?

מאיר לוזון, מנכ"ל חברת לוזון, המרכז הישראלי לאיתור נזקי מים ויו"ר איגוד מאתרי הנזילות ותרמוגרפיה בישראל, מסביר כי רוב הפוליסות של חברות הביטוח כוללות אך ורק נזקי צנרת בלבד. במידה ואיש המקצוע מטעם חברת הביטוח הוכיח כי הבעיה אינה קשורה לצנרת, חברת הביטוח מסירה את אחריותה מהנזק שנגרם. כיוון שהבודק מגיע מטעם חברת הביטוח, לא מדובר בבדיקה אובייקטיבית ולכן חשוב להזמין גורם נוסף מטעמנו - מאתר נזקי מים מוסמך. תפקידו הוא לאתר בעזרת כלים טכנולוגיים מתקדמים את מקור הבעיה, להפיק דוח מפורט (שקביל בבית משפט) ולמעשה לקבוע בצורה אובייקטיבית מהו מקור הבעיה.

פעמים רבות מאתר נזקי המים יכול להוכיח כי נזק היקפי שנגרם (קירות, פרקטים וכדומה) נובע בגלל כשל בצינורות הבית ולכן גם גובה הפיצוי מחברת הביטוח צריך להיות מחושב בהתאם. חשוב לדעת! בשנת 2018 נקבע חוק ע"י הממונה על חברות הביטוח שקובע כי כל צרכן רשאי להזמין בעל מקצוע רלוונטי וחברת הביטוח צריכה לכסות את עלות הבדיקה - כלומר, לא רק שאתם רשאים לסרב לבודק מטעם חברת הביטוח, אלא גם חשוב להביא בודק מטעמכם.

פרטים נוספים באתר של לוזון - המרכז הישראלי לנזקי מים

לוזון - המרכז הישראלי לנזקי מים undefined, בשיתוף לוזון - המרכז הישראלי לנזקי מים
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully