וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבשורה לסובלים מאלרגיות - אבחון בגלגל העין יכול לסייע לפתור את הבעיה

בשיתוף איריס גייר הקליניקה לאירידולוגיה, בשיתוף איריס גייר הקליניקה לאירידולוגיה

21.3.2019 / 16:44

העיניים אדומות, העור מגרד, יש קושי בנשימה ואתם חייבים כדור נגד אלרגיה? שימוש ממושך בכדורים כאלה רק מחמיר את הבעיה בטווח הרחוק ואף גורם לגוף נזק רב. כמו בכל בעיה בריאותית, גם באלרגיה, איתור מקור הבעיה הוא המפתח היחידי לפתרון והחלמה

בשיתוף איריס גייר הקליניקה לאירידולוגיה

כמעט כל אחד מאתנו אלרגי למשהו כזה או אחר וברמות שונות. למרות שאנחנו מודעים לבעיה, נדמה שהיא תמיד תופסת אותנו ברגע הכי לא מתאים. העיניים אדומות, העור מגרד, יש קושי בנשימה ואנחנו מרגישים שעד שלא ניקח אנטי-היסטמין זה לא יעבור. הבעיה? שימוש ממושך בכדורים נוגדי אלרגיה רק מחמיר את הבעיה בטווח הרחוק ואף גורם לגוף נזק רב. הגוף מסתגל לחומר הפעיל בכדור וכתוצאה התקף האלרגיה הבא הופך לחמור יותר. כלומר? הכדורים פותרים את התסמינים אך לא את מקור הבעיה.

איריס גייר, מומחית לאירידולוגיה (מדע האבחון בגלגל העין) ונציגת האיגוד הבינלאומי IIPA, מסבירה כי כמו בכל בעיה בריאותית, גם באלרגיה, איתור מקור הבעיה הוא המפתח היחידי לפתרון והחלמה. לרוב, הבעיה מתחילה בחוסר באיזון במערכת העיכול אשר גורם להיחלשות מערכת החיסון. צפו בכתבת הווידאו בה איריס גייר מדגימה דרך סיפורי מטופלים כיצד ניתן לראות את הסימנים לאלרגיה בגלגל העין ובלובן העין וכיצד לאחר איתור מקור הבעיה היה ניתן להתאים טיפול אשר סייע למטופלים לאזן את מערכת העיכול המערכת החיסונית. בקליניקה לאירידיולוגיה של איריס גייר יש מעל 90% הצלחה באבחון מקור האלרגיה ומטופלים רבים הצליחו להיפטר מהבעיה אחת ולתמיד.

רוצה להיפטר מהאלרגיות בעזרת אבחון אירידולוגי? לאתר של איריס גייר לחצו כאן

איריס גייר, בשיתוף איריס גייר הקליניקה לאירידולוגיה
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully