וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

את בהריון? שיחת הטלפון שיכולה לשנות את חייך

בשיתוף אגודת אפרת, בשיתוף אגודת אפרת

2.4.2019 / 11:13

אם את מתלבטת עם להיות בהריון, המתנדבות של אגודת אפרת יסייעו לך לראות כיצד אפשר להגיע ללידה ולעבור אותה למרות החששות והלחצים. חני אמזלג, מאגודת אפרת, מסבירה מהו הצעד הראשון לעתיד טוב יותר

Family Guide בשיתוף אגודת אפרת

אם נכנסת להריון לא מתוכנן ואת שוקלת לעבור הפלה רק בגלל סיבות כלכליות, סוציאליות ולחצים מהסביבה - אז חשוב שתכירי את מערך התמיכה של אגודת אפרת. כיצד הוא עובד? קודם חשוב שתכירי את זכויותיך. שיחת הטלפון הראשונה היא בדרך כלל מאוד אמוציונאלית והתפקיד של המתנדבות זה לסייע לך להיכנס לפוקוס דרך שאלות בסיסיות. בת כמה את? מאיפה? מה הרקע? והכי חשוב, אם רוצה בכלל את ההיריון. אם כן, אז הגעת למקום הנכון. כבר בשיחה הראשונה המתנדבות של האגודה יסייעו לך לראות כיצד אפשר לעבור את ההיריון והלידה למרות החששות והלחצים.

המתנדבות של אגודת אפרת מספקות ליווי ותמיכה מתוך ניסיון אישי

דבר ראשון, נחבר אותך לאחת המתנדבות שלנו - מישהי שעברה דרך דומה ויכולה לסייע ולתמוך מתוך ניסיון. כדי שיהיה חיבור ביניכן, אגודת אפרת תשתדל להצמיד לך מתנדבת מרקע וסיפור חיים דומה. תפקידה של המתנדבת הוא להיות כתף תומכת לאורך כל תקופת ההיריון ולאחר הלידה. נשים רבות שפנו לאגודת אפרת נשארו בקשר קרוב עם המתנדבת אף הרבה מעבר לכך.

הליווי של אגודת אפרת - צעד ראשון בדרך לעתיד טוב יותר

מלבד המתנדבות, תקבלי ליווי של עובדת סוציאלית בעלת ניסיון שתסייע לך להכיר ולמצות את זכויותיך מול הרשויות ומול עמותות אחרות. חשוב לזכור שמצב כלכלי, משפחתי וסוציאלי הם מצבים הפיכים ודרך מעגלי התמיכה בהחלט תוכלי לעשות את הצעדים הראשונים בדרך לעתיד טוב יותר. אז אם נכנסת להריון ואת שוקלת הפלה, את מוזמנת ליצור קשר. הצוות של אגודת אפרת לעולם לא שופט ומסתכל על המצב מנקודת מבט ניטרלית, אך עם המון הזדהות וחמלה. בקיצור? היכולת לבקש הכוונה מעידה על חוזקה ואנחנו תמיד נשמח לעזור ולתמוך.

למידע נוסף על אגודת אפרת

בשיתוף אגודת אפרת, בשיתוף אגודת אפרת
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully