וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סובלים מכאבים כרוניים? פיברומיאלגיה? מיגרנות? הפיתרון שחובה להכיר

בשיתוף איריס גייר הקליניקה לאירידולוגיה, בשיתוף איריס גייר הקליניקה לאירידולוגיה

3.4.2019 / 13:20

העיניים משדרות סימנים לגבי מצבנו הבריאותי ובאמצעות אירידולוגיה, מדע האבחון בגלגל העין, ניתן לזהות את הגורמים להתפתחות כאבים. איריס גייר, מומחית לאירידולוגיה, מסבירה כיצד אפשר להיעזר בכלי אבחוני חשוב זה

בשיתוף איריס גייר הקליניקה לאירידולוגיה

כל מי שסובל מכאבים עזים, כרוניים או מפיברומיאלגיה מכיר את הרגע בו הוא מסתכל במראה והעיניים נראות מעט כבויות, אדומות או מזוגגות. מסתבר שלא מדובר רק בכאב או בייאוש, אלא בדרך נוספת של הגוף שלנו לסמן שמשהו לא בסדר. לא מדובר בתחושה מוטעית, כי מחקרים קליניים הוכיחו שהעיניים הן המראה הכי טובה למצבנו הבריאותי. כלי האבחון הכי מדויק שמבוסס על תובנה זו הוא מדע האבחון בגלגל העין - אירידולוגיה. במה מדובר?

איריס גייר, מומחית לאירידולוגיה (מדע האבחון בגלגל העין) ונציגת האיגוד הבינלאומי IIPA, מסבירה כי מדובר בכלי אבחון המבוסס על מחקרים קליניים שמאפשר לזהות באופן מעמיק את הגורמים להתפתחות של כאבים כרוניים ומחלות שונות ושל סימפטומים שטרם נמצא להם הסבר בבדיקות אחרות ובכך להתאים טיפול למיגור מקור הכאב ודרך זו מובילה להחלמה ולא רק להקלה רגעית לכאב. בכתבת הווידאו איריס מציגה מספר דוגמאות של מטופלים דרך האבחון שנעשה להם בגלגל העין וכיצד הוא סייע להם להיפטר אחת ולתמיד מכאבים כרוניים ואפילו מפיברומיאלגיה. בקליניקה לאירידיולוגיה של איריס גייר יש מעל 90% הצלחה באבחון המקור לבעיות כאבים כרוניות ולפיברומיאלגיה-דאבת השרירים.

רוצה לשים סטופ לכאב בעזרת אבחון אירידולוגי? לאתר של איריס גייר לחצו כאן

בשיתוף איריס גייר הקליניקה לאירידולוגיה, בשיתוף איריס גייר הקליניקה לאירידולוגיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully