וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות המלצות רופאים - סרבה להפיל חלק מהשלישייה ולא מתחרטת

בשיתוף אגודת אפרת, בשיתוף אגודת אפרת

10.4.2019 / 11:12

כשנודע לאורטל שהיא נושאת שלישייה הרופאים המליצו לה "לדלל" ולהשאיר רק עובר אחד - גם מסיבות בריאותיות וגם מסיבות אישיות וכלכליות, אולם היא הייתה בטוחה שגופה חזק ויכול לשאת את ההיריון והלידה. 7 שנים לאחר מכן היא מספרת כי זאת הייתה ההחלטה הטובה בחייה

Family guide בשיתוף אגודת אפרת

לפני 7 שנים אורטל ביטון נכנסה להריון באופן טבעי ובמהלך בדיקה פשוטה גילו כי יש עוברים נוספים - ובסך הכל 3 עוברים. אורטל מתארת כי מרגע זה התחיל תהליך לא פשוט, בו הרופאים המליצו לה "לדלל" ולהשאיר רק עובר אחד. גם מסיבות בריאותיות וגם מסיבות אישיות וכלכליות הנלוות בגידול של שלישייה.

מהרגע בו נקבע הדילול, אורטל הרגישה לא שלמה עם ההחלטה והייתה בטוחה כי גופה חזק ויכול לשאת את ההיריון והלידה. ע"מ לקבל חוות דעת נוספת ותמיכה, פנתה אורטל לאגודת אפרת שם פגשה רופא בכיר שמתמחה בפוריות ובתאומים ושלישיות, שבדק וקבע כי ההיריון תקין ואין צורך לעשות את הליך הדילול. אורטל בחרה להישמע לחוות דעתו ועברה את ההיריון והלידה ללא סיבוכים מיוחדים.

לאורך כל ההיריון והלידה המתנדבות של אגודת אפרת סיפקו עבורה תמיכה רגשית ומקצועית וסייעו לה לעבור הכל בדרך הטובה ביותר. כיום, 7 שנים לאחר מכן אורטל מספרת כי זאת הייתה ההחלטה הטובה ביותר שקיבלה בחייה וכי ילדותיה מעניקות לה אושר רב ומשמעות לחיים. צפו בכתבת הווידאו בה אורטל מספרת על התהליך שעברה ומדוע חשוב לקבל מידע מקיף לפני קבלת החלטה חשובה כמו הפלה.

למידע נוסף על אגודת אפרת

אגודת אפרת undefined, בשיתוף אגודת אפרת
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully