וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הנשים ששקלו לעבור הפלה והתחרטו מודות לנו ושלמות עם ההחלטה"

בשיתוף אגודת אפרת, בשיתוף אגודת אפרת

10.4.2019 / 11:48

הילה זכריה, אמא ל-5 ילדים ומתנדבת באגודת אפרת, מספרת על המפגש עם הנשים ששוקולות לעבור הפלה ופונות לאגודה ומדוע לא צריך לחשוש גם אם הכניסה להיריון לא הייתה בדיוק "לפי הספר"

Family Guide בשיתוף אגודת אפרת

"אני אישית נעזרתי פעמיים באגודת אפרת. במפגש עם העובדת הסוציאלית של האגודה קיבלתי אוזן קשבת, תמיכה ובעיקר ידע שנתנו לי את האפשרות להחליט בעצמי אם לעבור הפלה או לא. העזרה שקיבלתי, גם לאחר הלידה, גרמה לי להחליט כי גם אני רוצה להתנדב באגודה ולתמוך בנשים שעוברות דברים דומים למה שאני עברתי.

"כמתנדבת, אני פוגשת נשים ובעצם מספקת תמיכה רגשית - צריך לזכור כי ההחלטה לעבור הפלה היא החלטה גדולה וחשוב לא לקבל אותה בפזיזות. אלא לקבל ידע וכלים כדי לקבל את ההחלטה הטובה ביותר. אם הרצון לעבור הפלה הוא בשל חשש כלכלי, אגודת אפרת מספקת תמיכה כלכלית וסיוע לאחר הלידה ובשל כסף לא צריך להפסיק חיים! לאחר הלידה, אני מדברת עם הנשים ששקלו לעבור הפלה והן מודות לנו וכל כך שמחות ושלמות עם ההחלטה" - צפו בכתבת הווידאו בה הילה זכריה, אמא ל-5 ילדים ומתנדבת באגודת אפרת משנת 2004, מספרת על המפגש עם הנשים שפונות לאגודה ומדוע לא צריך לחשוש גם אם הכניסה להיריון לא הייתה בדיוק "לפי הספר".

למידע נוסף על אגודת אפרת

אגודת אפרת undefined, בשיתוף אגודת אפרת
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully