וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נכנסתי להריון לא מתוכנן והוא הציב לי אולטימטום - הפלה או שנפרדים"

בשיתוף אגודת אפרת, בשיתוף אגודת אפרת

14.4.2019 / 14:17

אסתי כהן לא הייתה שלמה עם הרעיון של הפלת העובר שלה רק בגלל דרישת האב ובשיתוף אגודת אפרת היא הבינה שההחלטה בכל שלב אם לעבור הפלה היא אך ורק שלה והיא לא מתחרטת לרגע

Family Guide בשיתוף אגודת אפרת

"יש לי ילדה בת 4 חודשים ואין מאושרת ממני, היא מתנה אמיתית!" כך סיפרה לנו אסתי כהן, אם לילדה שבמהלך הריונה נעזרה באגודת אפרת עקב לחץ לעבור הפלה. "הסיפור התחיל בערך לפני שנה וחודשיים כשיצאתי עם בחור גרוש במשך כמה חודשים, נכנסתי להריון לא מתוכנן והוא הציב לי אולטימטום - תעברי הפלה או שנפרדים. התייעצתי עם חברה שסיפרה לי על אגודת אפרת, כיוון שלא הייתי שלמה עם ההחלטה. הנציגה של אגודת אפרת עזרה לי להבין שההחלטה בכל שלב אם לעבור הפלה היא אך ורק שלי.

"החלטתי לא לעבור הפלה ולאורך כל ההיריון המתנדבת של אגודת אפרת וכמובן האגודה סייעו לי - שיחות טלפון לחיזוק לתמיכה וגם תמיכה כלכלית. החלטתי לא לדרוש שום עזרה מאב הילדה והיו לי קשיים כלכליים ואגודת אפרת נתנה לי מענה ותמיכה כלכלית שסייעו לי לעבור את תקופת ההיריון ולאחר הלידה. היום, אני מרגישה שלמה מאוד עם ההחלטה לא לעבור הפלה והילדה שלי מכניסה המון אור הביתה". צפו בכתבת הווידאו בה אסתי מספרת על התהליך שעברה, התמיכה שקיבלה מאגודת אפרת ומדוע היא לא מתחרטת לרגע על הבחירה לא לעבור הפלה.

פרטים נוספים באתר של "אגודת אפרת"

אגודת אפרת undefined, בשיתוף אגודת אפרת
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully