וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאבטח את המאבטחים ולשמור על הנשק: פתרונות מיגון משלימים לעסקים ומוסדות ציבוריים

בשיתוף אורטק, בשיתוף אורטק

14.4.2019 / 15:41

בעלי עסקים ומוסדות ציבוריים נרתעים פעמים רבות מהוספה של חללים לשטח עקב השיפוץ ועלויותיו, אך כיום ניתן להתאים פתרונות מיגון ואבטחה מתקדמים לצרכי העסק או המוסד הציבורי גם מבחינת סוג וגודל המבנה וגם מבחינת עלויות.

Family Guide בשיתוף אורטק

עסקים ומוסדות ציבוריים מחויבים להחזיק בשטחם מרחב מוסדי מוגן, אך יש כיום פתרונות מיגון משלימים שמסייעים למגן את השטח והופכים את השימוש בו להרבה יותר נוח. כדי להבין במה מדובר שוחחנו בכתבת הווידאו עם רן נאור, מנכ"ל אורטק שמתמחה בפתרונות מיגון מתקדמים נגד טילים, סקאדים, קטיושות, פצמ"רים, הדף ובליסטיקה, למבנים ולאתרים קיימים. אז בואו נכיר כמה מהפתרונות המובילים.

עמדות שומר בבנייה קלה - אספקה מהירה לביטחון מירבי

אחד הנושאים הכי חשובים עבור עסקים ומוסדות ציבוריים הוא לשפר את תנאי הבטיחות עבור אנשים שנמצאים לרוב בשטחים פתוחים - המאבטחים. כדי לעשות זאת, יש כיום מגוון ביתני שמירה שמותאמים לצרכי השטח. למשל, ביתן שמירה אשר עשוי מפנל מבודד שהוא קל ופשוט להתקנה שמותאם לביתני שמירה בבתי ספר או ביתני שומר ממוגנים מבטון מזויין שמתאימים למוסדות כמו משרדים ממשלתיים בהם יש פוטנציאל לירי או ניסיונות תקיפה אחרים. בכל המבנים קיימם חיבור למערכות ותשתיות תקשורת, חשמל ותאורה. כיוון שמדובר במבנה יביל שמיוצר במפעל ומובל למקום בשלמותו, ההתקנה היא פשוטה ומהירה. כל המבנים המתקדמים מספקים תנאי סביבה נאותים, החל מהנראות ונוחות השימוש ועד לבידוד בתנאי קור וחום.

התאמת חדרי נשקים לצרכי העסק על פי התקן המשטרתי

מלבד האנשים שיש לאבטח, פעמים רבות יש בעסק ציוד יקר, מסמכים חשובים וכלי נשק. רן נאור מסביר כי לאבטחת נשק יש קריטריונים אחרים אשר מוגדרים בהוראות משטרתיות. החל מגודל החלל ועובי הקירות ועד לסוג וגודל הדלתות. בחברת אורטק מתמחים בהתאמת חדרי הנשק לצרכי העסק תוך שמירה על הקריטריונים שנקבעו במפרט 90.92 של משטרת ישראל - למשל התקנת דלתות לפריצה קרה 15 דקות (כלומר, שבניסיון פריצה בכלים קרים - שאינם כוללים חומרי נפץ וכו' ייקח לפורץ 15 דקות לפרוץ את המנעול - זמן רב ביחס לפריצה אשר מאפשר להזעיק את גורמי הבטחון הרלוונטיים).

בשורה התחתונה, בעלי עסקים ומוסדות ציבוריים נרתעים פעמים רבות מהוספה של חללים לשטח עקב השיפוץ ועלויותיו, אך כיום ניתן להתאים פתרונות מיגון ואבטחה מתקדמים לצרכי העסק או המוסד הציבורי גם מבחינת סוג וגודל המבנה וגם מבחינת עלויות.

שירותים ומקלחות ניידים - התקנה פשוטה שמותאמת לצרכי השטח

אפשרות נוספת לשיפור התנאים היא התקנת מבנים יבילים של שירותים ומקלחות ניידים. הפתרון מותאם בעיקר למפעלים, משרדי שטח, שטחים חקלאיים, מתחמים עסקיים וגם לבתים פרטיים. היחידה עשויה מפאנל מבודד בעובי של עד 5 ס"מ והיא מגיעה מורכבת ומוכנה להתקנה וכל מה שיש לעשות זה לחבר אותה למערכת המים, הביוב והחשמל. יתרון נוסף היא שהיחידה היא קלה וניתנת להעברה/הזזה בכל עת.

להתרשמות נוספת הקליקו כאן

לפגישות ייעוץ ופתרונות מיגון נוספים הקליקו כאן

אורטק מערכות מיגון בע"מ undefined, בשיתוף אורטק
  • עוד באותו נושא:
  • אורטק
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully