וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברים למחמם מים בגז ואין יותר ריבים מי מתקלח ראשון או "מי גמר לי את המים החמים?"

בשיתוף אמישראגז, בשיתוף אמישראגז

7.1.2019 / 14:36

כמעט כל משפחה מכירה את הוויכוח מי מתקלח ראשון, לכמה זמן וכמובן את התלונה של "מי גמר לי את המים החמים?!". אז כיצד נשיב את השלווה לבית ונתפנה להתווכח על דברים אחרים? הגיע הזמן שתכירו את מחמם המים בגז

Family guide בשיתוף אמישראגז

כמעט כל משפחה מכירה את הוויכוח לגבי מי יתקלח ראשון, לכמה זמן וכמובן את התלונה של "מי גמר לי את המים החמים?!". אז כיצד נשיב את השלווה לבית ונתפנה להתווכח על דברים אחרים? התייעצנו עם יובל אלעזר, סמנכ"ל ב"אמישראגז" שהסביר כי חימום המים היעיל ביותר הוא באמצעות מערכת סולרית - אולם בבניינים גבוהים מערכת זו אינה קיימת בכל הדירות. כמו כן, ישנם צרכנים הצורכים כמות גדולה יותר של מים חמים - כגון צימרים, בתי מלון ואף עסקים שונים אשר זקוקים למים חמים בכמות גדולה, ובכל עת - והמים החמים בדוד אינם מספיקים. לכן, היתרון הגדול ביותר של מחמם מים בגז זה שהוא מבטיח מים חמים, באופן מידי, בכל עת ובכל כמות - ניתן להשתמש במים חמים עוד ועוד והם לא יגמרו.

במקביל מיד עם הפסקת השימוש במים גם מחמם המים יכבה כך שלא נבזבז אנרגיה לשווא מה שיכול להביא לחסכון של כ-20% על הוצאות החשמל הקשורות בחימום מים. בנוסף, מחמם מים בגז מאפשר למספר בני משפחה להתקלח במקביל. למשל: מחמם מים של 16 ליטר (כלומר מספק 16 ליטר מים חמים בדקה) אותו מציעה אמישראגז, מאפשר שתי מקלחות ובמקביל אף לשטוף כלים במטבח - בו זמנית.

במילים אחרות? אין יותר ריבים מי מתקלח ראשון או "מי גמר לי את המים החמים?". פינוק נוסף הקיים במחמם המים ולא קיים בדוד, הוא האפשרות לקבוע את טמפרטורת המים הרצויה לנו - כך שכל אחד מקבל את טמפרטורת המים הנוחה לו.

בשורה התחתונה, מדובר בהתקנה פשוטה ואמישראגז מתגאה בכוח אדם טכני איכותי המאפשר לה למצוא פתרון מתאים לכל מיקום, כמעט. ניתן להתקין מחמם מים בבתים פרטיים, דירות גן ודירת גג וכן בבניינים רבי קומות במסתורי כביסה ועוד. חשוב לציין כי בכל התקנה נדרש לשמור על ביצוע לפי תקינה - כך שמאוד חשוב לוודא כי רק מתקין מורשה יבצע את התקנה של מחמם המים.


לפרטים נוספים הקליקו כאן

אמישראגז undefined, בשיתוף אמישראגז
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully