וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרצו לכם לעסק? זו המערכת שתבריח משם במהירות את השודדים

Family Guide בשיתוף מוקד אמון, בשיתוף מוקד אמון

11.2.2019 / 7:59

ישנם אמצעי מיגון כמו מערכות אזעקה ומצלמות אבטחה אשר מפחיתות את הסיכון לפריצה, אך לפעמים הפורצים מצליחים לחדור פנימה. במקרים אלו אמצעי הגנה נוספים יגרמו לפורצים לרצות לברוח משם מהר - אחד מאמצעי ההגנה הכי אפקטיביים מסוג זה הוא מחולל העשן

Family guide בשיתוף מוקד אמון

פריצות הן עניין שבשגרה ובתי עסק רבים סובלים מהתופעה. ישנם אמצעי מיגון כמו מערכות אזעקה ומצלמות אבטחה אשר מפחיתות את הסיכון לפריצה, אך לפעמים הפורצים מצליחים לחדור פנימה, לאסוף מכול הבא ליד ולברוח במהירות. קובי אוחיון, סמנכ"ל שיווק ומכירות ב"מוקד אמון" מסביר כי במקרים אלו אמצעי הגנה נוספים המופעלים בשילוב יתר מערכות המיגון יגרמו לפורצים לרצות לברוח משם מהר ככל האפשר. אחד מאמצעי ההגנה הכי אפקטיביים מסוג זה הוא מחולל העשן אשר פורק תוך שניות ספורות כמות רבה של ערפל סמיך מאוד ולא מזיק. העשן שוהה באוויר עד לאוורור במשך כ 60 דקות וחוסם את דרכי הראייה של הפורצים.

מרגע הפעלת מערכות המיגון, מוזעק למקום הפריצה סייר של המוקד שמגיע תוך מספר דקות.

מחוללי העשן מבוקשים מאוד בקרב חנויות קטנות כמו חנויות תכשיטים, שעונים, סלולר, אלכוהול וסיגריות, קורקינטים ועוד כיוון שהעשן המשתחרר חוסם את דרכי הראיה לפורצים ובשילוב צופרים והבזקי אור מושך המון תשומת לב אצל עוברי האורח. לפני התקנת מחולל העשן, מומלץ לקבל ייעוץ מקצועי של יועץ מיגון ואבטחה שמבין בתחום לקביעת הספקו של המחולל לפי גודל החלל, מיקום מחולל העשן ושילוב של אמצעים נוספים כגון מערכת האזעקה, תאורה ורעשים להגנה מקסימלית.

בשורה התחתונה? מדובר בפתרון אפקטיבי ופשוט להתקנה שיכול לעשות את כול ההבדל.

פרטים נוספים באתר של "מוקד אמון"

Family Guide בשיתוף מוקד אמון, בשיתוף מוקד אמון
  • עוד באותו נושא:
  • אבטחה
  • עשן
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully