וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חישוב אקסל ההוצאות המשפחתי "השקרן" - ייצור מקורות הכנסה פאסיביים הוא קריטי

בשיתוף עמית והגר, בשיתוף עמית והגר

13.2.2019 / 11:46

אחרי ליל חישובי הכנסות והוצאות, עמית והגר דרור הבינו שיש לנתק את הרווח הכספי מהזמן אותו אנו משקיעים. כיום, הזוג החליט לחלוק את הידע והניסיון שצברו ומייעצים ללא עלות למשפחות רבות שמעוניינות לעשות את המעבר לעצמאות כלכלית

Family Guide בשיתוף עמית והגר

השנה היא 2014 ועמית והגר דרור שתכננו להתחתן באותה שנה, החליטו לשבת על 'אקסל ההוצאות המשפחתי'. עד לאותה נקודה, הסיפור שלהם היה זהה למדי לסיפורם של מאות אלפי שכירים ועצמאיים שהקימו משפחה. השעות בעבודה היו מטורפות, המשכורות לא תאמות את ההשקעה והרצון להרחיב את המשפחה התחיל לייצר חרדה כלכלית/קיומית. על כל שקל אחד בטבלת ההכנסות, היו בין 1-2 שקלים בטבלת ההוצאות. באותה נקודה, הבינו עמית והגר כי לא רק שהם לא יצליחו לייצר לעצמם אופק כלכלי, יהיה להם קשה להמשיך לקיים את עצמם גם בעתיד הקרוב.

באותו הרגע, הבין הזוג כי טבלת האקסל משקרת כיוון שהיא משקפת את המציאות הקיימת ולא את המציאות הכלכלית שניתן וחובה לבנות. הם החליטו בלילה אחד, בינואר 2014, לשנות את כללי המשחק. במשך שעות ארוכות כל אחד מהם היה צריך לכתוב באופן חופשי ונטול עכבות איזה דברים הם היו רוצים לעצמם בחיים, מה וכמה זה דורש ומתי כל אחד היה רוצה להגיע לשם. מאוחר מאוד באותו הלילה, ההחלטה נפלה - נעבור לעצמאות כלכלית מלאה בשנת 2020! כעת נותר לזוג להבין כיצד עושים את זה? אזהרת ספויילר! הם הקדימו את לוח הזמנים וכבר באמצע שנת 2017 עמית פרש ממקום עבודתו ושנה לאחר מכן הגר התפטרה ממקום העבודה בו עבדה 17 שנים ברציפות.

כדי לעשות את המעבר לעצמאות כלכלית, עמית והגר התחילו לחקור וללמוד בצורה יסודית את כל מה שיש לדעת בתחום ההכנסות הפאסיביות - כלומר, התובנה המרכזית הייתה כי יש לנתק את הרווח הכספי מהזמן אותו אנו משקיעים. כדי לעשות זאת, הם החליטו לאתר בכל תחום את 'שחקני האלפא' ולהשקיע את כספם אצלם. הם פיתחו מנגנון לגיוס הון "זול" שהופנה לטובת השקעות ובנו "מכונת כסף" שבה מושקעים כל העת רוב הכספים החוזרים כרווחים מהמודל. כלומר, העיקרון הוא לייצר כסף מכסף ואת זה ניתן לעשות דרך מקסום תשואות מהכנסות פאסיביות.

חשוב לספר כי הזוג לא מגיע מבית עשיר, הם לא קיבלו ירושה, לא זכו בלוטו או הפסיקו לאכול במשך שנתיים - הם הבינו איפה נמצא הכסף שלהם שלא מייצר עבורם כסף נוסף, הם הבינו איפה ואיך אפשר למנף כספים והלוואות ופעולו (ופועלים) בתוך מודל שיצרו בעצמם ואשר נסמך על הרבה נסיונות והשקעות מוצלחות יותר ומוצלחות פחות.

דוגמא? אחד מאפיקי ההכנסה העיקריים והיציבים של הזוג מגיע מהשקעה בנדל"ן בגרמניה,
כלומר - גם בגרמניה צריך להבין שיש הרבה עוד מה לדעת, כל אזור מתנהג באופן אחר לחלוטין. ברלין לדוגמא לא דומה למערב גרמניה. גרמניה היא מדינה בה שוק השכירות הוא היציב ביותר בעולם. גם שם, זה התחיל מתחקיר מעמיק שעשה הזוג על כל החברות שעוסקות בתחום והמשיך עד למציאת "שחקן האלפא" שפועל בגרמניה מזה 15 שנה ואשר זיהה את עליית הערך הנדלנ"י במערב גרמניה בדגש על אזור דיסלדורף. שחקן איתו הם משתפים פעולה כבר במשך שנים וכך מעיסקה ראשונה עם גורם סופר מקצועי שמכניסה עבורם תשואה פאסיבית הולכת וגדלה.

כיום, הזוג החליט לחלוק את הידע והניסיון שצברו ומייעצים ללא עלות למשפחות רבות שמעוניינות לעשות את המעבר לעצמאות כלכלית.

לפגישת ייעוץ ופרטים נוספים על עמית והגר ליחצו כאן

עמית והגר undefined, בשיתוף עמית והגר
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully