וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לזמן מוגבל בלבד: כך תוכלו להשיג אזרחות אירופאית לילדיכם

בשיתוף קמפוס פאס, בשיתוף קמפוס פאס

4.2.2019 / 12:18

רוצים להוציא לילד דרכון אירופאי דרך ספרד? בניגוד למבוגרים, הילדים לא יצטרכו לעבור מבחני שפה והיכרות עם התרבות המקומית. כל מה שיש להוכיח זה כי לקטין יש קשר לצאצאי גירוש יהודי ספרד - אבל חשוב למהר

Family guide בשיתוף קמפוס פאס

הורים רבים בוחרים להוציא דרכון אירופאי כדי לפתוח דלת ללימודים, עבודה ומגורים באירופה עבור ילדיהם. להליך קבלת אזרחות ספרדית לקטינים יש לא מעט יתרונות, אך קודם חשוב להבין כי מדובר בחלון הזדמנויות שעתיד להיסגר בקרוב. החוק הספרדי מאפשר הגשת בקשות מסוג זה עד אוקטובר 2019, כלומר שכל ההגשות צריכות להתבצע עד יוני 2019.

כדי להבין את היתרונות של הליך קבלת האזרחות הספרדית לקטינים שוחחנו עם אילון כסיף בעלים ומנכ"ל CAMPUS, אשר מתמחה בהוצאת דרכון אירופאי - ספרדי ופורטוגלי ובקבלת אזרחות ספרדית עבור קטינים בפרט. ראשית, החוק הספרדי (לא הפורטוגלי ) מאפשר להגיש בקשה ישירה עבור הילדים ללא כל דרישה מההורים. כלומר, במידה וההורים לא מעוניינים באזרחות הם לא חייבים לעבור את ההליך עבור ילדיהם (מה שגם מוזיל את עלויות הבקשה) ולכן מדובר בהליך פשוט, קצר ונוח. מה שכן, הורה אחד (אין חובה על הילד) צריך לטוס לספרד כדי להגיש את המסמכים, אך הגעה פיסית היא דרישה גורפת של החוק הספרדי. בניגוד למבוגרים, הילדים לא יצטרכו לעבור מבחני שפה והיכרות עם התרבות המקומית. כל מה שיש להוכיח זה כי לקטין יש קשר לצאצאי גירוש יהודי ספרד ואת זה ניתן לעשות בעזרת שם המשפחה, מסמכים שברשות המשפחה או הקהילה היהודית בספרד וחקר גנאלוגי של אילן היוחסין.

הליך בדיקת הזכאות הוא מהיר ופשוט וניתן לעשות אותו כאן

קמפוס פאס undefined, בשיתוף קמפוס פאס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully